logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف:

هزینه‌های دولت یازدهم 3 برابر شد اما یارانه‌ها افزایش نیافت/ قالیباف برای ریاست جمهوری ۲۰ هزار صفحه‌ برنامه دارد

هزینه‌های-دولت-یازدهم-3-برابر-شد-اما-یارانه‌ها-افزایش-نیافت-قالیباف-برای-ریاست-جمهوری-۲۰-هزار-صفحه‌-برنامه-دارد

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف در زنجان گفت: قالیباف برای اداره کشور ۲۰ هزار صفحه‌ برنامه آماده کرده است.

به گزارش موج رسا; حمیدرضا تقوی عصر امروز در همایش حامیان قالیباف با اشاره به کارنامه ۱۲ ساله محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران اظهار کرد: قالیباف به تمامی قولهای خود عمل کرده و بیش از ۵۰ درصد کارهای انجام شده۱۰۰ گذشته شهرداری تهران در این ۱۲ سال انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران افزود: اقداماتی در توسعه متروی تهران و بزرگره‌ها انجام شده حاصل تلاشهای قالیباف در شهرداری است.

تقوی با یادآوری فشارهای وارد شده به شهردار تهران برای انصراف از کاندیداتوری در انتخابات گفت: قالیباف یک نیروی انقلابی و پرکاری است که تسلیم فشارها نشده و نمی‌شود.

وی با اشاره به اقدامات قالیباف در ساخت تونل نیایش و اتوبان صدر خاطرنشان کرد: هیچ کس باورش نمی‌شد که بتوان تونل نیایش را از زیر پارک ملت عبور داد اما با پیگیری‌های قالیباف این کار انجام شد و کسی باور نمی‌کرد بتوان اتوبان دو طبقه صدر را به طول ۱۱ کیلومتر ایجاد کرد.

مشاور فرهنگی قالیباف با تاکید بر اینکه کارنامه قالیباف روشن است اضافه کرد: کسانی که با دستاوردهای قالیباف عکس یادگاری می‌گرفتند امروز ادعا دارند که قالیباف هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به برنامه جدی قالیباف در عرصه انتخابات عنوان کرد: تنها کاندیدای ریاست جمهوری که با برنامه ۲۰ هزار صفحه‌ای در تمام زمینه‌ دارد محمدباقر قالیباف است.

تقوی در مورد برنامه قالیباف برای حل مشکلات فرهنگیان کشور نیز گفت: محمد باقر قالیباف در صورت پیروزی در انتخابات یک روز هم معطل اداره کشور نخواهد شد، طی سالهای گذشته قول حل شدن مشکلات آموزش و پرورش داده می‌شود اما اتفاق خاصی نیفتاده اما قالیباف در صورت پیروزی معاونت اقتصادی را در وزارت آموزش و پرورش ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه بیشتر دستگاه‌ها برای اداره کارمندان خود درآمد دارند ابراز کرد: آموزش و پرورش فقط مصرف کننده است که در صورت ایجاد معاونت اقتصادی در این وزارت و ادارات کل می‌توان از این توان به نفع فرهنگیان استفاده کرد.

مشاور فرهنگی قالیباف به هدر رفت منابع کشور در طول این سالها اشاره و تصریح کرد: امروز بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مطرح نیست بلکه بحث نجات کشور از پیچ خطرناک زمان است.

وی با تاکید بر اینکه اداره کشور بدون نفت امکان‌پذیر است اظهار داشت: روستاییان ما امروز در انتخاب‌شان سرگردانند چرا که در ذهن‌شان خدمات دولتهای نهم و دهم وجود دارد و از دولت یازدهم خدمتی ندیدند.

تقوی در پایان با یادآوری سخنان محمدباقر قالیباف در مورد سه برابر شدن هزینه‌های دولت یادآور شد: چرا با سه برابر شدن هزینه‌های دولت یارانه‌ها سه برابر نمی‌شود اگر هزینه‌های انرژی و آب مردم گران می‌شود باید یارانه‌ها نیز افزایش یابد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر