logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۶۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

تعطیلی موزه‌ها و مراکز گردشگری زنجان تا هفته آینده تمدید شد

تعطیلی-موزه‌ها-و-مراکز-گردشگری-زنجان-تا-هفته-آینده-تمدید-شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان زنجان، موزه‌ها و همه مراکز گردشگری استان زنجان تا هفته آینده تعطیل است.

امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیرو بخشنامه‌ها و دستورالعمل های ابلاغی برای پیشگیری از شیوع این بیماری، به مدت یک هفته دیگر موزه‌ها و مراکز گردشگری استان زنجان تعطیل است.

وی افزود: با توجه به اعمال محدودیت های جدید از دو هفته گذشته در زنجان و طبق مصوبه ستاد کرونای استان، بخشی از فعالیت‌های گردشگری استان نیز با محدودیت مواجه شده است.

این مسئول بیان داشت: بر اساس این تصمیم همه موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی و سفره‌خانه‌های سنتی زیر نظر مجموعه میراث فرهنگی زنجان تا هفته آینده تعطیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ادامه داد: به دلیل ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و دوری از هر نوع تجمعی، تعطیلی‌ها ادامه دارد و بازشدن درهای موزه‌ها بستگی به نظر ستاد کرونای استان دارد.

ارجمند گفت: همچنین غارکتله خور و گنبد سلطانیه نیز با توجه به شرایط موجود تعطیل بوده و هیچ گونه پذیرشی در آن انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی تورهای گردشگری نیز لغو شده است و پس از اعلام ستاد کرونای استان امکان فعالیت مجدد وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازرسی‌های لازم از دفاتر خدمات گردشگری انجام و با هر گونه تخلفی در این زمینه برخورد می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر