logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۶۷۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان:

9 قهوه خانه و 3 باشگاه سوارکاری در زنجان پلمب شدند

9-قهوه-خانه-و-3-باشگاه-سوارکاری-در-زنجان-پلمب-شدند
رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به جلوگیری از فعالیت قهوه خانه‌ها و تالارها در زنجان گفت: 9 قهوه خانه، 4 مورد باغ تالار و تالار عروسی در زنجان پلمب شدند.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نظارت بر همه اماکن عمومی در استان زنجان اظهار کرد: 3 مورد از باغ تالار در استان زنجان به دلیل برگزاری مراسمات عروسی پلمب شد.

وی تصریح کرد: یک مورد نیز تالار در زنجان که به صورت غیرمجاز فعالیت داشت و به بخشنامه ممنوعیت فعالیت ستاد کرونا استان زنجان توجه نداشت که نسبت به پلمب آن اقدام شد.

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه 9 قهوه خانه در زنجان نیز پلمب و جلوی فعالیت‌شان گرفته شد گفت: از این قهوه‌خانه‌ها 70 مورد قلیان جمع آوری شده و با دستور دادستان زنجان نسبت به معدوم سازی آنها اقدام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به ممنوعیت باشگاه های ورزشی در زنجان عنوان کرد: سه باشگاه اسب سواری نیز به ممنوعیت ستاد کرونا توجهی نداشت که نسبت به پلمب آنها نیز اقدام شد.

کریمی با اشاره به اینکه روزانه شیفت صبح و بعد از به همراه تیم‌های بازرسی بهداشت و سازمان صمت و اصناف از فعالیت همه اماکن عمومی از جمله رستوران‌ها بازدید می‌شود عنوان کرد: برخی از اماکنی که اجازه فعالیت نداشته باشند جلو فعالیت آنها گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اماکنی که پلمب شدند تا برگشت وضعیت استان زنجان به حالت عادی پلمب خواهند ماند و اجازه فعالیت آنها داده نمی‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر