logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۶۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

موضوع مهم در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است/۱۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان درآمد گمرک استان زنجان در سال گذشته

موضوع-مهم-در-انتخابات-مشارکت-حداکثری-مردم-است-۱۱۷-میلیارد-و-۸۰۰-میلیون-تومان-درآمد-گمرک-استان-زنجان-در-سال-گذشته

استاندارزنجان با بیان اینکه ما در آستانه یک حادثه بزرگ تاریخی قرار داریم، ابراز کرد: در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و آنچیزی که مقام معظم رهبری از ملت و همه قوا انتظار دارند مشارکت حداکثری در امر انتخابات پیش رو است .

به گزارش موج رسا; اسد الله درویش امیری استاندار زنجان در مراسم  نکو داشت هفته کارگرو شهدای کارگر استان با تبریک اعیاد شعبانیه و نیز هفته جهانی کار و کارگر اظهار داشت: شهیدانی بسیاری از جامعه کارگری تقدیم انقلاب شده است و امروزه نیزبا وجود مشکلات عدیده معیشتی کارگران هیچگاه تحت تاثیر معاندین انقلاب قرار نگرفته و اعتنایی به تبلیغات نکرده و مدافع انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه کارگران سهم عمده ای در تولید این کشور داشته برعهده دارند، تصریح کرد: کارفرما و سرمایه او، دانش، تکنولوژی و ابزار فنی و نیروی انسانی چهار مولفه اصلی محیط کسب و کار هستند که نقش اساسی و جدی را نیروی کار برعهده داشته و کارگر سه مولفه اول را به حرکت در می آورد .
درویش امیری افزود: اگر کارگر ماهر و دلسوز نباشد حتما موتور متحرک تولید از حرکت باز خواهد ایستاد.
وی با تاکید بر ایجاد روابط حسنه بین کارگر و کارفرما ابراز کرد: باید رابطه کار و کارفرما باید دوسویه و دو طرفه بوده و کارگر محیط کار را متعلق به خود بداند  چرا که کارفرما و سرمایه او است زمینه شغل کارگرو رزق و روزی کارگر را فراهم کرده است.

استاندار زنجان  بیان کرد: اما در مقابل انتظار ما از کارفرمایان  این است که کارگران را به چشم بازوان اصلی خود  وبه چشم عائله خود نگاه کند تا کارگران با عشق برای تولید کشور قدم بردارند.
وی با بیان اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی  مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، تصریح کرد:  رهبرمعظم انقلاب در شعار امسال تاکید بر تولید و اقتصاد مقاومتی دارند که کارگران نیز در تحقق شعار سال سهم داشته و سهم آنها کمتر از کارفرمایان نیست.

درویش امیری سهم کارگران را افزایش تولید و تولید با کیفیت و درست دانست و گفت: رغبتی برای خریدهای کالاهای بی کیفیت وجود ندارد که نقش کارگران در این بین جدی بوده و باید با افزایش کیفیت کالاها و مهارت افزایی سبب بهبود تولیدات شوند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از جامعه کارگری مهارت افزایی و افزایش بهره گیری از توان کارگری است.
استاندار زنجان در ادامه وظیفه مسئولان و کارفرمایان را تامین امنیت شغلی کارگران دانست و گفت:  بالاترین امتیاز برای کارگران داشتن امنیت شغلی است   که برای تامین امنیت شغلی و صیانت از شغل و اشتغال دولت اقدام به ایجاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کرده است که در سه سال گذشته نتایج خوبی را به دنبال داشته است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ملاکهای رونق اقتصادی فعالیت گمرکی در استان است که درآمدهای صادرات استان از گمرک زنجان درسال94،  228میلیون دلار بوده که این رقم به 308میلیون دلار در سال گذشته رسیده است که درآمدهای گمرک استان نیز از ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سال 92 به ۱۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال 95 رسیده است.

درویش امیری ابراز کرد:  بر اساس تلاش های انجام شده در کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال استان از 8 هزار شغل بی ثبات صیانت شد .

استاندارزنجان با بیان اینکه ما در آستانه یک حادثه بزرگ تاریخی قرار داریم، ابراز کرد: در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و آنچیزی که مقام معظم رهبری از ملت و همه قوا انتظار دارند مشارکت حداکثری در امر انتخابات پیش رو است .
وی تاکید کرد: مردم با لبیک به رهبر در پای صندوق رای حاضر شده و جهان چشم به انتخابات پیش رو دوخته اند که بعد از 38 سال آیا مردم پایبند به انقلاب هستند یا نه و آنچه برای ما مسئولان مهم است مشارکت حداکثری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر