logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبر داد؛

ارسال 180 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

ارسال-180-اثر-به-جشنواره-رسانه‌ای-ابوذر-در-زنجان
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: تا کنون 180 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان از سوی خبرنگاران استان ارسال شده است.

عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال همزمان به مناسبت روز خبرنگار،16 مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا مراسم اختتامیه با توجه به شرایط روز برگزار می‌شود، افزود: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است و باید منتظر روزهای آینده و وضعیت استان در این زمینه بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدائی، خانواده و سبک زندگی ایرانی – اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه منتخبین این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه معرفی می‌شوند، افزود: اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های خبر، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، سرمقاله و گزارش، عکس، کاریکاتور و چند رسانه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر