logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۶۷۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در زنجان اجرایی می‌شود

مرحله-دوم-رزمایش-مواسات-و-کمک-مومنانه-در-زنجان-اجرایی-می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده، در استان زنجان اجرایی می‌شود.

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده، به منظور کمک به معیشت خانواده‌های آسیب دیده در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نهضت سراسری جهش تولید و به منظور ایجاد فضای همدلی در جامعه برای حمایت، پشتیبانی و کمک به واحدهای تولیدی این مرحله رزمایش انجام می شود، افزود: این مرحله به منظور ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی و تمرکز امکانات و هدایت به جهش تولید اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقش آفرینی تشکل‌ها و گروه‌های جهادی در جذب مشارکت‌های مردمی و استفاده از فضای معنوی جامعه در ایام و مناسبت‌های مذهبی همچون ماه محرم و صفر، گفت: در این مرحله از ظرفیت بی‌بدیل رده‌های بسیج در جذب حمایت‌های مردمی و نهادهای انقلابی با هدف به صحنه آوردن همه ظرفیت‌ دستگاه‌ها، نهادها و اقشار مختلف بسیج و مردم استفاده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان این مرحله رزمایش در سه فاز 10 روزه از عید قربان تا عید غدیر دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر از اربعین تا رحلت پیامبر و امام رضا (ع) جرایی می شود.

بابایی با بیان اینکه در این مرحله از کمک‌های مردمی، نذورات و قربانی مساجد، خیریه‌ها و استفاده می‌شود، ادامه داد: در دهه اول محرم نیز از ظرفیت مساجد، موکب‌ها، هئیت‌های مذهبی، خادمین شهدا، راهیان نور و گروه‌های جهادی برای توزیع بسته‌های کمک معیشتی استفاده می‌شود.

وی گفت: در مرحله سوم نیز از فضای معنوی اربعین حسینی  و ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام رضا استفاده شده و همه رده‌های سپاه و بسیج، پایگاه‌ها، موکب‌ها، مطبخ‌ها، گروه‌های جهادی و صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم یار پای کار می‌آیند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر