logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۶۶۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مجلس ظرفیت و انگیزه لازم را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری دارد/ حل مشکلات کلیدی کشور در دستور کار مجلس

مجلس-ظرفیت-و-انگیزه-لازم-را-برای-اجرای-منویات-مقام-معظم-رهبری-دارد-حل-مشکلات-کلیدی-کشور-در-دستور-کار-مجلس
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت خوبی و انگیزه لازم را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف دارد و در قالب کمیسیون‌ها می‌تواند به این منویات جامه عمل بپوشاند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سه محور، وظایف نمایندگان، وضعیت عمومی کشور و کرونا با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس صحبت کردند.

وی افزود: ایشان مجلس شورای اسلامی را مجلس امید و انتظار مردم عنوان کردند چرا که ایشان معتقدند در شرایط سخت مردم با امید به پای صندوق‌های رای آمدند و از دیدگاه ایشان این مجلس، قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس در طول 40 سال گذشته محسوب می‌شود.

این نماینده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را نسبت به دوره‌های قبلی مجلس دارای جوانان انقلابی، کاربلد و با سواد، مدیران با تجربه و سابقه داران مجلس معرفی کردند که این تجمع می‌تواند مجلس قابل قبولی را از دیدگاه مقام معظم رهبری شکل داده و ریل گذار خوبی باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف اصلی نمایندگان از دیدگاه مقام معظم رهبری، بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری نمایندگان باید نیت خود را خالص کرده و اسیر جو نشوند و مسئولیت سوگند شرعی خود را قبول کنند چرا که این قسم، قسم معمولی و شخصی نبوده و بار شرعی دارد که نقض آن عقوبت شدید به همراه دارد.

طاهری توجه به مسائل کلیدی را از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان عنوان کرد و گفت: حل مشکلات کلیدی از جمله توجه به جهش تولید و اشتغال، مهار تورم، اصلاح مدیریت نظام پولی و بانکی، عدم وابستگی به نفت و حل مشکلات مسکن و ازدواج جوانان می‌توانند سایر مشکلات موجود را حل کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در فضای مجازی در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت، افزود:و تعامل با قوا و دوری از حاشیه از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

این نماینده بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری مصوبات مجلس باید از سوی دو قوای دیگر به صورت 100 درصدی اجرا شده و مصوبات مجلس هم باید با توجه به ظرفیت کشور بوده و باری بر دوش قوه قضائیه و دولت نباشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت خوبی و انگیزه لازم را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف دارد و در قالب کمیسیون‌ها می‌تواند به این منویات جامه عمل بپوشاند.

طاهری گفت: در کشور پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که سه قوا می توانند با استفاده از این ظرفیت ها کشور را به سمت توسعه همه جانبه پیش ببرند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر