logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۶۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار استان زنجان خبرداد

بهره‌برداری از 7 یادمان‌ شهید گمنام در استان زنجان در هفته دفاع مقدس

-بهره‌برداری-از-7-یادمان‌-شهید-گمنام-در-استان-زنجان-در-هفته-دفاع-مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: یادمان‌های شهدا گمنام استان زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهارداشت: به دلیل تقارن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با فعالیت‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان، برنامه های این هفته با شعار "ما قوی هستیم" اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدافعان سلامت از جمله پزشکان و پرستاران در هفته دفاع مقدس استان زنجان، گفت: پویش مردمی مقابله با کرونا در استان راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد، افزود: در روز جهانی مقاومت، 13 دی ماه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این روز نمود بیشتری می‌یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان یادآور شد: در صورت بهبود شرایط مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

محمدی از مشارکت جدی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در جشنواره ملی "من افتخار می‌کنم" خبرداد و گفت: این جشنواره در قالب فیلم و خاطره 3 دقیقه‌ای نقل شده توسط نوادگان و فرزندان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، اجرایی می‌شود.

وی برضرورت اختصاص اعتبار لازم برای چاپ یکصد جلد کتاب برای کنگره 3535 استان زنجان تاکید کرد و افزود: ضروری است سازمان‌ها و دستگاه‌هایی اجرایی در زمینه جمع ‌آوری اسناد به این اداره کل کمک کنند.

این مسئول یادآور شد: در شورای نامگذاری خیابان‌ها و معابر نیز نسبت به نامگذاری در خصوص کنگره 3535 شهید استان اقدام می‌شود.

وی گفت: همچنین یادمان‌های شهدا گمنام در شهرهای قیدار، زرین رود، ماهنشان، نیک‌پی، ارمغانخانه، سلطانیه و کرسف به بهره‌برداری می‌رسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر