logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۶۶۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد؛

آغاز مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه از عید غدیر در استان زنجان

آغاز-مرحله-جدید-رزمایش-کمک-مومنانه-از-عید-غدیر-در-استان-زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه از عید غدیر تا عید قربان در استان زنجان در فاز نخست اجرایی می‌شود.

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مواسات و همدلی در قالب کمک مومنانه در سه فاز در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله در فاز نخست در اعیاد قربان تا غدیر بسته‌های غذایی توزیع می‌شود، ادامه داد: همچنین در دهه اول محرم نیز این گروه‌ها فعال بوده و نسبت به توزیع بسته‌های غذایی اقدام می‌کنند.

این مسئول فاز سوم این مرحله از رزمایش کمک مومنانه را دهه آخر ماه صفر عنوان کرد و گفت: فاز آخر این رزمایش به همت بسیجیان استان انجام و بسته‎های غذایی توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد سازندگی استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبرداد و گفت: تلاش می‌شود تا این بسته‌ها در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع شود.

امندی از آغاز سمپاشی و گندزدائی نقاط مهم شهرستان‌ها از سوی گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: این گروه‌ها در زمینه فرهنگ سازی و توزیع ماسک در نواحی فعالیت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر