logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۶۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

دلیل مخالفت ارتش برای اجرای پروژه محور پادگان زنجان را نمی‌دانیم

دلیل-مخالفت-ارتش-برای-اجرای-پروژه-محور-پادگان-زنجان-را-نمی‌دانیم
رئیس شورای شهر زنجان در مورد اجرای پروژه پادگان زنجان گفت: تفاهم نامه جهت اجرای این پروژه انجام شده بود که متاسفانه در حال حاضر به دلیل بهانه‌های مختلف اجازه آغاز فعالیت پروژه داده نمی‌شود.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه روز گذشته جهت اخذ مجوز ورود به پادگان برای اجرای پروژه مراجعه کردیم که متاسفانه مجوز ورود به پادگان داده نشد اظهار کرد: با وزارت دفاع در مورد موضوع پروژه پادگان جلسات متعددی با حضور آقای طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه 11 ماده‌ای منعقد شده و در آن وظایف طرفین مشخص شده است ابراز کرد: با این وجود هنوز مجوز ورود به پادگان جهت اجرای طرح را دریافت نکردیم.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید براینکه با استاندار زنجان در این مورد دیداری داشتیم قول مساعد جهت رسیدگی موضوع را دادند افزود: در حال حاضر مشخص نیست براساس چه دلایلی اجازه اجرای طرح را نمی‌دهند.

وی با تاکید براینکه بعد از دیداری که شهردار و طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با امیر حاتمی داشتند جلسه‌ای در پادگان ارتش زنجان جهت رفع ابهامات روند اجرای پروژه برگزار شد افزود: در این جلسه مفاد تفاهم نامه‌ای 11 ماده‌ای مطرح شد و ابهامات این تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت و در پایان جلسه قرار شد فردای همان روز روند اجرای پروژه آغاز شود.

راشاد گفت: در این جلسه همه مدیران استانی که درگیر پروژه بودند از جمله مدیرکل راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و غیره حضور داشتند که قرار شد کارگاه اجرای پروژه در محل دایر شود.

وی بیان کرد: این تفاهم نامه به صورت شفاف منعقد شده و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد و تکالیف طرفین کاملا مشخص و شفاف بیان شده است.

رئیس شورای شهر زنجان بیان کرد: در حال حاضر دلیلی برای جلوگیری از اجرای پروژه وجود ندارد و همه اقدامات کشوری و استانی جهت اجرای این پروژه انجام شده و ما همچنان منتظر مجوز ورود به پادگان جهت اجرای پروژه هستیم.//ع   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر