logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۶۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان تاکید کرد؛

برخورد با عاملان برگزاری مراسمات تجمعی در زنجان

برخورد-با-عاملان-برگزاری-مراسمات-تجمعی-در-زنجان
فرماندار زنجان با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسمات اجتماعی در استان زنجان گفت: برگزاری هر گونه اجتماعات در زنجان ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ممنوع بودن برگزاری مراسمات تجمعی در استان زنجان اظهار کرد: برگزاری مراسمات تجمعی در سراسر استان زنجان چه در تالارها و یا در سایر جاها ممنوع بوده و با برگزار کنندگان برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در غذا خوری‌ها و مهمانسراها به جد مورد تاکید قرار گرفته و رعایت آن الزامی است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسمات در تالارها با ۵۰ درصد ظرفیت پیشنهاد شده بود که با قرمز شدن وضعیت استان تایید نشد عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت زنجان قرمز بوده و تعداد مبتلایان رو به افزایش است و مردم نباید در اجتماعات حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قهوه خانه‌ها با رعایت بهداشتی فعال بود گفت: به دلیل شرایط فعلی کرونا فعالیت قهوه خانه به طور کلی ممنوع اعلام شده و تا اطلاع ثانویه حق فعالیت ندارند.

عسگری با بیان اینکه تا زمانی شرایط استان قرمز است مصوبه محدودیت‌های اعلام شده به قوت خود باقی است عنوان کرد: مردم خودشان باید موارد بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا در زنجان باشیم.

وی با تاکید براینکه در حاضر اکثر  مردم موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و تعدادی کمی از افراد توجه ندارند که امیدواریم که مقابله با این بیماری همه گیر شود و باز بتوانیم وضعیت زنجان را به حالت سفید برگردانیم گفت: خیلی از بیمارانی که در حال حاضر در بیمارستان‌ها بستری هستند با حضور  در اجتماعات ناقل این بیماری شدند و بنابراین مردم حضور در اجتماعات را باید جدی بگیرند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر