logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۶۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب:

فعالیت قطار مسافربری زنجان- تهران متوقف شد

فعالیت-قطار-مسافربری-زنجان-تهران-متوقف-شد
مدیرکل راه آهن شمالغرب با اشاره به اینکه قطار زنجان- مشهد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعال است گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا قطار زنجان- تهران متوقف شد.

علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد رعایت موارد بهداشتی در قطارهای مسافربری اظهار کرد: پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت ابلاغ کرده به صورت کامل و دقیق در قطارهای مسافربری و همچنین در ایستگاه‌ها رعایت می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور مسافران در کوپه‌ها بیش از 2 نفر غیرمجاز است مگر اینکه مسافران یک خانواده بوده و مطمئن باشند که ناقل بیماری نیستند.

مدیرکل راه آهن شمالغرب با بیان اینکه الکل‌های ضدعفونی کننده نیز در ایستگاه جهت استفاده مسافران قرار داده شده است ابراز کرد: رعایت موارد بهداشتی از اولویت‌های مهم راه آهن بوده و ایستگاه‌ها نیز به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از قطارها استفاده از ماسک اجباری شده و ماسک به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر کمتر از 50 درصد از ظرفیت قطارها استفاده می‌شود.

خدایی خاطر نشان کرد: تعداد قطارهای فعال در خطوط ریلی کمتر بوده و به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز روند فعالیت قطارها به روال گذشته بازنگشته است.

وی با اشاره به اینکه اعزام قطار زنجان یک روز در میان انجام می‌شود عنوان کرد: خطوط ریلی قطار زنجان- مشهد فعال بوده و قطار زنجان- تهران نیز به دلیل افزایش شیوع دوباره بیماری غیرفعال شد.//ع

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر