logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۶۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد

فعالیت باشگاه‌های بدنسازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان

فعالیت-باشگاه‌های-بدنسازی-با-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی-در-زنجان
رئیس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در زنجان گفت: همه باشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعال است.

مهران زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر همه باشگاه‌های بدنسازی فعالیت می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی در این باشگاه‌ها به جز چند مورد به صورت کامل رعایت می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان زنجان در مورد بیماری کرونا بدتر شده به همین خاطر نظارت بر باشگاه‌ها افزایش یافته و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویژه تاکید می‌شود.

رئیس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه برای اینکه باشگاه‌ها فعال بمانند باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: تعداد معدودی از باشگاه‌ها به رعایت موارد بهداشتی توجه نداشتند که تذکرات لازم داده شد و در صورت بی‌توجهی نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت آنها اقدام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اکثرا باشگاه‌داران موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند عنوان کرد: حضور ورزشکاران نیز در باشگاه‌ها کاهش یافته و خیلی از خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در باشگاه‌ها ممانعت می‌کنند و در واقع خود به خود فاصله اجتماعی نیز در این باشگاه‌ها رعایت می‌شود.

زرگری با تاکید براینکه فدراسیون در نظر داشت مسابقات استانی شهریورماه برگزار شود ولی روسای ورزشکاران مخالفت کردند افزود: تا اطلاع ثانویه هیچ گونه مسابقاتی برگزار نخواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر