logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۶۵۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بعد از مصوبه تنظیم بازار؛

مرغ در زنجان همچنان بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود

مرغ-در-زنجان-همچنان-بالاتر-از-نرخ-مصوب-عرضه-می‌شود
بعد از گذشت چند روز از مصوبه تنظیم بازار زنجان و تصویب قیمت مرغ با این وجود مرغ همچنان بالاتر از قیمت مصوب در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش موج رسا; با وجود اینکه قیمت مصوب مرغ توسط ستاد تنظیم بازار استان زنجان 15 هزار و 750 تومان تعیین شده ولی عرضه آن در بازار بالاتر از نرخ مصوب است.

افزایش گوشت مرغ در زنجان به بیش از 19 هزار تومان رسید و بعد از آن به 18 هزار و 700 تومان کاهش یافت و امروز نیز با قیمت 17 هزار و 600 در بازار به دست مصرف کننده می‌رسد.

"عرضه گوشت مرغ باید براساس نرخ ستاد تنظیم بازار باشد" تاکیدی که استاندار زنجان شش روز گذشته در خصوص قیمت مرغ داشتند ولی این موضوع تا امروز عملی نشده و قیمت مرغ همچنان بالاتر از نرخ مصوب است.

برای تعادل سازی قیمت مرغ در زنجان توزیع مرغ یخ زده در ستاد تنظیم بازار زنجان پیشنهاد و به تصویب رسید که در حال حاضر با قیمت 13 هزار و 500 تومان در زنجان توزیع می‌شود اما گویا این موضوع نیز در کاهش قیمت‌ها و برگرداندن قیمت مرغ به نرخ مصوب تاثیرگذار نبود.

ناصر رمضانلو رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ و ماهی فروشان استان زنجان نیز با تایید این موضوع که قیمت مرغ در بازار بالاتر از قیمت مصوب است عنوان کرد: در حال حاضر مرغ در بازار زنجان با قیمت 17 هزار و 600 تومان عرضه می‌شود یعنی همچنان یک هزار و 850 تومان بالاتر از نرخ مصوب است.

وی خاطر نشان کرد: مرغ منجمد 3 روز است در سطح استان زنجان توزیع می‌شود و تاثیر کمتری بر کاهش قیمت‌ها گذاشته است.

با این وجود همچنان مرغداران از کمبود نهاده‌ها صحبت می‌کنند که نهاده به اندازه کافی در اختیار آنها قرار داده نمی‌شود و تهیه آن در بازار آزاد نیز مشکل است که این امر منجر به کاهش جوجه‌ریزی می‌شود و تداوم این مشکل احتمال افزایش دوباره قیمت مرغ در آینده را می‌دهد.

باید منتطر ماند و دید که تاکیدات مسئولان ارشد استانی چه قدر در حل این مشکلات تاثیر گذار خواهد بود و اینجاست که مردم نیاز به مدیران جهادی دارند که با کار جهادی خود گره مشکلات جامعه را باز کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر