logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۶۵۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

اولین پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان صادر شد

اولین-پروانه-ساختمانی-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-زنجان-صادر-شد
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اولین پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان صادر و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اولین پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در قطعه 5.5 هکتاری کوی فرهنگ زنجان برای احداث مسکن ملی صادر شد.

وی با بیان اینکه هزینه صدور پروانه طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تا پایان سال جاری رایگان است، افزود: سازمان نظام مهندسی استان زنجان نیز تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حدود 170 قطعه برای احداث واحدهای جمعی در زنجان در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند از این فرصت برای احداث مسکن اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: این قطعات به صورت مشارکت 4 نفری احداث می‌شود و متقاضیان تا پایان امسال برای استفاده از امتیازات در نظر گرفته شده، زمان دارند.

شاهین‌فر با بیان اینکه سایر متقاضیان نیز به زودی تعیین تکلیف شده و نتایج اعلام می‌شود، ادامه داد: ثبت‌نام به صورت پیامکی و سامانه‌ای انجام شد که نسبت به تکمیل اطلاعات از سوی متقاضیان اقدام شد.

وی گفت: تلاش می‌شود در اسرع وقت طرح اقدام ملی مسکن در زنجان  تعیین تکلیف شده و برنامه‌های آن اجرایی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر