logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۶۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

انتخاب افراد اصلح در انتخابات آینده در اولویت قرار گیرد

انتخاب-افراد-اصلح-در-انتخابات-آینده-در-اولویت-قرار-گیرد

امام جمعه ایجرود با تاکید براینکه اینکه دشمنان در صدد نا امید کردن ملت ایران برای عدم حضور بر سر صندوق های رای هستند،گفت: حفظ اتحاد ملت در حضور سرنوشت ساز و انتخاب فرد انقلابی بیش از پیش لازم و ضروری است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مقدمی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته ایجرود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز بعثت در جمع مسئولین در خصوص اینکه دولت های اسلامی باید متوجه باشند که همراهی آمریکا با کشورهای اسلامی بر هم زدن اتحاد اسلامی مسلمان است، اظهار داشت: باید ایمان و اتحاد را با حضور در صحنه انتخابات بیش از پیش حفظ کرد چرا که دشمنان به ظرفیت های این کشور چشم دوخته است و آمریکائی ها به هیچ عهدی پایبند نیست و دلبستن به دشمن سراب است.

وی با تاکید بر اینکه باید صداقت و عدم تخریب را در تبلیغات انتخاباتی طرفداران کاندیداها باید رعایت کنند، عنوان کرد: از افردای که خود را معرض انتخاب قرار دادند تشکر می کنم.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه مرزبانان سربازان حضرت ولعصر (عج) هستند،ادامه داد:  شهادت 9 تن از سربازان مرزبان را خدمت خانواده آن ها و نیروی زحمت کش نیروی انتظامی تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره بر اینکه تامین امنیت برای کشور قابل تقدیر است، افزود: شهادت مزد مردان بی ادعای خداوند متعال است.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه سالروز شوراهای شهر و روستا است، تصریح کرد: کسانی که خود را در معرض انتخاب قرار داده اند اگر با انگیزه خدمت رسانی به مردم به این امر وارد شوند، موفق خواهند بود.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه دهم اردیبهشت ماه سالروز میلاد امام حسین (ع) است، اذعان کرد: میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران ارزش های انقلاب اسلامی و دینی تبریک می گویم.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره بر اینکه عنوان پاسداری نماد غیرت است، ادامه داد: پاسداران نماد استوار و فضایل اخلاقی هستند که از امام حسین(ع) به ارث برده اند چرا که در تمام عرصه های دشوار و سخت کشوری امتحان پس داده و نمره عالی را کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از تمامی ارضی کشور  بر عهده پاسداران، مسئولین و مردم است، ابراز کرد: پاسداران نه تنها در زمان 8 سال دفاع مقدس نقش بسزایی را در پیروزی ملت ایفا کردند ، بلکه در زمینه سازندگی و اقتصادی کشور تلاش حائز اهمیتی داشتند و دارند.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره بر اینکه دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید آیت الله مرتضی مطهری است، خاطر نشان کرد: روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی را خدمت معلمین و پاسداران این مرزو بوم تبریک عرض می کنم.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه معلمان این مملکت الگوی آینده سازان هستند، عنوان کرد: معلمین جامعه آینده سازان این کشور هستند.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه در هفته کارو کارگر قرار داریم، ادامه داد: از خداوند متعال (ع) برای همه مردم ایران اسلامی آرزوی توفیق و افزایش رزق را خواستارم.

وی با اشاره بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به نامگذاری شعار سال بر اقتصاد مقاومتی-تولید ، اشتغال ، اضافه کرد: صداقت در کار مهم ترین امر پیشرفت است و رعایت اخلاق در تولید موجب موفقیت می شود.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه دشمنان در صدد نا امید کردن ملت ایران برای عدم حضور بر سر صندوق های رای هستند،گفت: حفظ اتحاد ملت در حضور سرنوشت ساز و انتخاب فرد انقلابی بیش از پیش لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر