logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۶۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبرداد

دستگیری 8 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در استان زنجان

دستگیری-8-نفر-از-خرده-فروشان-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از اجری طرح مبارزه با خرده فروشی مواد مخدر در زنجان خبرداد و گفت: در این راستا 8 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح مبارزه با خرده فروشی مواد مخدر در سطح استان زنجان اظهار کرد: طرح مبارزه به خرده فروشی مواد مخدر در زنجان اجرا شد که در این راستا هشت نفر دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: خواب راحت را از خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر می‌گیریم و در این زمینه برای لحظه‌ای غفلت نمی‌شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه دستگیر شدگان روانه زندان شدند تصریح کرد: از این افراد 550 گرم انواع مواد مخدر تریاک، هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.  

وی ابراز کرد: در این راستا نیز تعداد 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شده و با پارکینگ منتقل شدند.

حسین‌خانلو با بیان اینکه پلیس مواد مخدر نیز در راستای جمع آوری خانه پاتوق‌ها اقدام می‌کند گفت: خانه‌ پاتوق‌های معتادان و خرده فروشان شناسایی شده و پلمپ می‌شود که در این راستا 4 خانه پاتوق در زنجان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مردم زنجان جهت اعلام گزارشات خود می‌توانند با سامانه 128 تماس بگیرند و گزارشات خود را در این سامانه ثبت کنند بیان کرد: بعد از دریافت گزارشات مردمی تحقیقات پلیسی آغاز شده و در صورت صحت موضوع اقدامات پلیسی انجام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر