logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۶۵۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا 2 کشته و 4 زخمی برجا گذاشت

تیراندازی-مرگبار-در-کالیفرنیا-2-کشته-و-4-زخمی-برجا-گذاشت
یک عامل مسلح با خودروی خود به سمت یک فروشگاه زنجیره‌ای در «کالیفرنیا» حمله کرد و با شلیک گلوله، دستکم دو نفر را به کام مرگ کشاند و چهار نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

به گزارش موج رسا; یک فرد مسلح بامداد امروز (یکشنبه) به وقت تهران با خودروی خود به سمت یک «والمارت» (فروشگاه زنجیره‌ای) در «کالیفرنیا» حمله و شروع به تیراندازی به عابران پیاده کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در حادثه مذکور دستکم چهار نفر زخمی شدند و دو نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

طبق گفته «آلیسون هندریکسون» سخنگوی بیمارستان جامعه سنت الیزابت در شهر «رد بلاف» واقع در ۲۱۰ کیلومتری شمال «ساکرمنتو» ایالت کالیفرنیا، زخمی‌های حادثه در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

حادثه فوق در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه به وقت محلی (۰۳:۰۰ بامداد یکشنبه به وقت تهران) در فروشگاه خرده‌فروشی (والمارت) واقع در جنوب رد بلاف زمانی به وقوع پیوست که یک مرد مسلح با اسلحه نوع «ای آر» خود شروع به تیراندازی به سمت مردم کرد.

گزارش‌ رسانه‌های محلی حاکی از آن است که عامل مسلح این حادثه، خودروی خود را به دیوار فروشگاه کوبیده است و در پی آن آتش‌سوزی نیز در محل رخ داده است.

طبق این گزارش، حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان در زمان وقوع این حادثه در داخل فروشگاه حضور داشتند و برخی از آنها خود را درون اتاقی محبوس کرده بودند.

مظنون این حادثه با خودرویی سفیدرنگ به ساختمان فروشگاه حمله کرده است و بعد از تیراندازی به سمت افراد، در ساعت ۱۵:۴۵ از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

هنوز جزئیات بیشتری درباره هویت و انگیزه عامل این حمله منتشر نشده است و پلیس در حال تحقیقات درباره این حادثه است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه منجر به بروز خشونت‌‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور می‌شود و تعدادی نیز در برخی موارد جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور هیچ‌گونه اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور انجام نداده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر