logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۶۵۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

بی‌تفاوتی مردم نسبت به شیوع بیماری کرونا در زنجان نگران کننده است

بی‌تفاوتی-مردم-نسبت-به-شیوع-بیماری-کرونا-در-زنجان-نگران-کننده-است
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی مردم نسبت به شیوع بیماری کرونا در زنجان نگران کننده است گفت: این کار باعث افزایش تعداد مبتلایان در استان زنجان شده است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اظهار کرد: هم مردم یک مقدار به موضوع شیوع بیماری کرونا بی‌توجه شدند و هم برخی از صنوف در استان زنجان موضوع شیوع بیماری کرونا توجهی ندارند.

وی با تاکید براینکه همه اصناف مکلف هستند پروتکل‌های گفته را رعایت کنند تصریح کرد: در آخرین تصمیمات اتحاذ شده مقرر شد اصناف و نیروهای بازرسی سازمان صمت با هماهنگی‌ مرکز بهداشت استان بازرسی‌های خود را از اصناف تشدید کنند.

فرماندار زنجان با تاکید بر موضوع رعایت موارد بهداشتی در واحدهای صنفی افزود: نظارت به شدت افزایش می‌یابد و برخی از صنوف در مقابله با بیماری کرونا بسیار خوب عمل می‌کنند ولی اصنافی هم در زنجان داریم که اصلا به موارد بهداشتی توجهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه برخی‌های احساس می‌کنند که بیماری کرونا پایان یافته و فعالیت خود را به صورت عادی انجام می‌دهند ابراز کرد: هشدارهای لازم به این اصناف داده خواهد شد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه رفتار‌ها و بی‌تفاوتی مردم در حال حاضر برای ما نگران کننده است بیان کرد: متاسفانه مردم در مراسمات ترحیم و عروسی به راحتی شرکت می‌کنند و مراسمات خانوادگی زیادی را برگزار می‌کنند که این امر کمی نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به سلامت خودشان بی‌تفاوت شدند و این موضوع بیشتر از واحدهای صنفی نگران کننده است عنوان کرد: درست است باید شرایط زندگی خود را نباید قطع کنیم ولی زندگی با رعایت موارد بهداشتی می‌تواند بدون هیچ مشکلی جریان داشته باشد.

عسگری با اشاره به اینکه مردم هنوز نتوانستند خود را روابط اجتماعی تطبیق دهند عنوان کرد: باید همه نسبتا به همدیگر هشدار دهند و این روند باید در جامعه اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی به مراقبت‌های اجتماعی نیاز داریم افزود: مردم خودشان جامعه را در برابر بیماری صیانت کنند و نسبت به همدیگر نیز بی‌تفاوت نباشند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تصمیمات با توجه به شرایط هر روز گرفته می‌شود افزود: در بانک‌ها رعایت موارد بهداشتی نسبت به کارمندان مناسب بود ولی نسبت به ارباب رجوع کمی نیاز به تاکید و توجه داشت که تاکید بررعایت بهداشتی در سطح شهرستان زنجان نسبت به ارباب رجوع افزایش یافت.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر