logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۶۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس؛

جشنواره ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت برگزار می‌شود

جشنواره-ثبت-خاطرات-پیشکسوتان-جهاد-و-مقاومت-برگزار-می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، جشنواره ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان برگزار می‌شود.

 

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جشنواره ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت توسط فرزندان و نوادگان با عنوان من افتخار می کنم برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به صورت ملی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تیرماه از طریق وب سایت سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت به نشانی pdefa.ir و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

این مسئول با بیان اینکه آثار ارسالی به این جشنواره به عنوان سند افتخاری برای آیندگان باقی می‌ماند، افزود: از این تولیدات در برنامه‌های فرهنگی، هنری، چاپ کتاب، تئاتر خیابانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان یادآور شد: ثبت خاطرات پیشکسوتان موجب می‌شود تا اسناد دفاع مقدس تحریف نشده و فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

محمدی با بیان اینکه پیشکسوتان به عنوان سربازان خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می‌شوند، افزود: تنها با ثبت خاطرات رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس می‌توان فرهنگ جنگ را حفظ کرده و آن دوران را پاسداشت.

وی خاطرنشان کرد: از آثار ارائه شده در این جشنواره می‌توان آثار و اسناد ارزشمندی را تولید کرده و خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس محتوای خوبی برای تولید آثار سینمایی و هنری شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر