logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کنند

ملت-ایران-با-حضور-پرشور-خود-در-انتخابات-دشمنان-را-مایوس-می‌کنند

امام جمعه زنجان به حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کنند.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور ملت ایران در انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند و خطاب به کاندیداها فرمودند در تبلیغات نیز انصاف را رعایت کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: رهبر انقلاب فرمودند کاندیداها به مردم بگویند و قول دهند که برای پیشرفت و توسعه اقتصادی نگاهشان به بیرون از مرز‌ها نخواهد بود و ما توانایی‌ و ظرفیت‌های زیادی در داخل داریم و اگر به  این ظرفیت‌ها توجه و برنامه‌ریزی شود مشکلات قابل حل بوده و این آن چیزی است که دشمن را مأیوس می‌کند.

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: وظیفه ما حضور پر شور در انتخابات بوده و مأیوس کردن و نشان دادن اتحاد ملت ایران و خوشحال کردن دل مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه به مناسبت‌های هفته آینده اشاره و ابراز کرد: هشتم اردیبهشت ماه سالروز شهادت خلبان قهرمان شهید علی اکبر شیرودی بوده که این شهید از حماسه سازان بزرگ دفاع مقدس بود.

خاتمی سوم شعبان سالروز ولادت سالار شهیدان امام حسین(ع) را تبریک گفت و ادامه داد: این روز را برای همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه سوم شعبان ولادت امام حسین(ع) در تقویم به روز پاسدار نامگذاری شده است افزود: پاسدار کسی است که همه هستی خود برای پاسداری از دین٬ قرآن و سنت پیامبر(ص) می‌دهد.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس رزمندگان برای دفاع از اسلام و قرآن سینه سپر کرده و در برابر دشمنان ایستادند و امام راحل نیز این روز را برای سبز پوشان پاسدار انقلاب اسلامی به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند.

وی با تبریک روز پاسدار برای پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران بعد از هشت سال دفاع مقدس اقدامات با شکوهی برای آبادانی کشور انجام داده و بعد از آن در عرصه‌های مختلف برای پاسداری از اسلام و انقلاب نقش آفرینی بسیار ارزنده‌ای انجام دادند.

خاتمی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت: روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر بوده و امسال نیز اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال بوده و محور این شعار نیز توجه به کارگران جامعه است.

وی ابراز کرد: وقتی کار باشد رونق اقتصادی نیز وجود دارد و بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر