logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

ازدحام در آرامستان زنجان به حداقل رسیده است

ازدحام-در-آرامستان-زنجان-به-حداقل-رسیده-است
فرماندار زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم ازدحام در آرامستان زنجان به حداقل رسیده است و اجازه ازدحام داده نمی‌شود.

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا;  با اشاره به بازدید از آرامستان شهر زنجان، اظهار داشت: ازدحام در آرامستان زنجان به حداقل رسیده است و فاصله گذاری اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی برضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: خودروهای دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: مراحل تغسیل و تدفین میت در آرامستان زنجان به صورت همزمان انجام نمی‌شود و این موضوع موجب کاهش ازدحام می‌شود.

 وی گفت: تلاش شده است تا میت‌ها در فاصله‌های دور از هم تدفین شده تا مردم در حضور در آرامستان با کمترین ازدحام مواجه شوند.

این مسئول با اشاره به آماده سازی 4 قطعه در آرامستان زنجان برای تدفین اموات، خاطرنشان کرد: حضور خانواده‌ها در روزهای پنج شنبه در آرامستان نیز باید کنترل شده باشد که همکاری مردم در این زمینه تاثیرگذار است.

فرماندار زنجان یادآور شد: برگزاری مراسم‌های عروسی در خانه‌ها و باغ‌ها ممنوع بوده و مردم باید مراسم‌های عروسی را مدیریت کنند تا عاملی برای بیمار شدن میهمانان نباشد و حتی‌المقدور مراسم‌های عروسی برگزار نشود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر