logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان:

مردم با حضور پر‌شور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زنند/ سپاه به دقت تحرکات دشمن را رصد می‌کند

مردم-با-حضور-پر‌شور-در-انتخابات-مشت-محکمی-بر-دهان-یاوه-گویان-می‌زنند-سپاه-به-دقت-تحرکات-دشمن-را-رصد-می‌کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه برای دفاع از مرز‌ها در آمادگی کاملی قرار دارد گفت: سپاه به دقت تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان با بیان اینکه برای از بین بردن انقلاب و ساقط کردن ایران ابر قدرت‌ها صدام را انتخاب کردند و صدام به نمایندگی از ابر قدرت‌ها با ایران وارد جنگ شد اظهار کرد: کشورهای ابر قدرت با تمام توان از لحاظ حمایت نظامی تا مرز سلاحهای شیمیایی از صدام حمایت کردند و یک طرف کشورها ابر قدرت‌ و یک طرف نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داشت.

وی با بیان اینکه همه نیروهای نظام از سپاه٬ ارتش و بسیج برای حمایت از کشور دفاع کردند تصریح کرد: نیروهای انقلاب اسلامی با تمام توان در برابر نیروهای عراق ایستادگی کردند و در این دفاع حماسه‌های تاریخی در جنگ خلق کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان پرشور که هیچ گونه آموزش‌های نظامی ندیده بودند توانستند عملیات‌های غرور آفرینی در برابر دشمن انجام دهند بین کرد: سپاه نیز که تازه تاسیس شده بود و با وجود بحرانهای داخلی و اوج نبرد وارد صحنه دفاع مقدس شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه در هشت دفاع مقدس عملیات‌های موفقیت آمیز زیادی را انجام دادند افزود: تواستند حماسه های بزرگی مانند انجام عملیات والفجر 8 ٬ کربلای پنج و غیره را انجام دهند.

سردار کرمی ابراز کرد: صدام در نهایت زیر ضربات نیروهای انقلاب اسلامی به اجبار قطع نامه را امضا کرد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه برای تامین امنیت داخلی در زمان دفاع مقدس توسط سپاه گفت: سپاه پاسداران به فرمان امام راحل برای تامین امنیت داخلی وارد عمل شد و توانستند اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ابراز کرد: به فرمان امام سپاه برای دفاع از شخصیت‌ها مهم وارد شد و توانست درخشش خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه بعد از دفاع مقدس ابراز کرد: سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس برای آبادانی کشور اقدات بزرگی را انجام داد و امروز نیز این اقدامات در مناطق محروم استان انجام می‌شود.

سردار کرمی افزود: سپاه در قالب سازندگی با استفاده از نیروهای بسیجی و پروژه‌های عظیمی انجام دادند و در صحنه محرمیت زدایی اردوهای جهادی زیباترین صحنه‌ها را به جای گذاشته که در عمران آبادانی کشور نقش بسیار ارزنده داشته است.

وی به فعالیت سپاه در صحنه‌هایفرهنگی نیز اشاره و ابراز کرد: بعد از دفاع مقدس دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند در مقابل ایران بایستند اقدام به تام فرهنگی کردند که در داخل کشور اقدامات بسیار زیبایی برای دفاع از تهاجم فرهنگی دشنمان تا به امروز توسط سپاه و بسیج انجام شده و در حال انجام است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اهداف دشنمان در تهاجم فرهنگی گفت: دشمن در تلاش است که باور دینی و اراده مردم را تغییر دهد.

وی بیان کرد: در جامعه خواهران نیز بسیج بهترین اقدامات را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انجام شده است.

وی به اقدامات بسیجان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در فضاهای مجای اشاره و ابراز کرد: بسیج در صحنه فضاهای مجازی نیز کارهای بزرگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انجام میدهد.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه به دقت تحرکات دشمن را رصد می‌کند افزود: سپاه پاسداران قدرت و توان بالایی برای مقابله با هر گونه تهاجمات را دارد و در چندین موارد نیز نیروهای دشمن را دستگیر کردند و این توانایی را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه اقدامات زیای برای تامین امنیت داخلی انجام می‌دهد و دشمن در تلاش است که سپاه را تخریب کند دلیل این کار همین امر است افزود: سپاه با تمام قدرت و توان از کشور و اسلام دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا امروز زیر زانو انقلاب و قیام ملت‌های اسلامی ذلیل و زمین‌گیر شده است ابراز کرد: جمهوری اسلامی امروز با قدرت در جهان می‌درخشد این از راهنمایی‌های قدرت مسیحایی رهبر انقلاب است.

وی با اشاره به فعالیت تیپ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در تامین امنیت کشور گفت: در حال حاضر تیپ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مرز‌ها چند سال است با سخترین شرایط از مرز کشورمان دفاع می‌کند.

سردار کرمی ابراز کرد: امنیت امروزمان را مدیون پاسداران مرز‌ کشومان از سپاه٬ ارتش و نیروی انتظامی دفاع هستیم.

وی ابراز کرد: اگر انقلاب نبود و الان سوریه٬ یمن٬ لبنان و غیره توسط داعش تصرف شده بود و الان داعش در این کشورها حکومت می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به مسئله انتخابات و تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: باید در صحنه انتخابات همانند 9 دی حضور گسترده‌ای داشته باشیم تا دشمنان بدانند که همچنان شهیدان وجود دارد و مردم در دفاع از انقلاب در صحنه هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زنند افزود: در برابر نفوذ دشمن باید با سلاح ایمان ایستادگی کرده تا بتوانیم نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

سردار کرمی افزود: لازم است در انتخابات در برابر ابرقدرتها حضور پرشوری داشته باشیم و به دشمنان نشان دهیم که همچنان روحیه انقلابی در دفاع از انقلاب و اسلام در بین مردم کشورمان وجود دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر