logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۶۵۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد؛

برخورد جدی نیروی انتظامی با برگزار کنندگان مراسم‌های تجمعی در زنجان

برخورد-جدی-نیروی-انتظامی-با-برگزار-کنندگان-مراسم‌های-تجمعی-در-زنجان
استاندار زنجان گفت: با برگزار کنندگان مراسم‌های عروسی و تجمعی از سوی نیروی انتظامی استان زنجان برخورد جدی می‌شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه استانی ستاد کرونا اظهارداشت: دو تست حرفه‌ای از جمله تست سرپایی و پادتن در استان زنجان به صورت پایلوت اجرایی می‌شود اما باید مردم هم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: عده‌ای از افراد جامعه در معابر و خیابان‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی حاضر می‌شوند یا برخی‌ها قاچاقی مراسم برگزار می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید مراسم‌های عروسی و عزا مدیریت شود و نباید برگزاری چنین مراسم‌هایی عاملی برای افزایش بیماران شده و کادر بیمارستانی را درگیر کند.

استاندار زنجان افزود: کسانی که در خیابان برای عروسی مانور می‌دهند به شدت از سوی نیروی انتظامی برخورد می‌شود، چرا که سلامتی مردم شوخی بردار نیست.

حقیقی بر ضرورت جلوگیری از ورود مردم سایر استان‌ها به زنجان تاکید کرد و گفت: با دست خودمان خانواده خود را آلوده می‌کنیم.

وی برضرورت رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و گفت : تعلل از سوی هر مدیری را نمی‌پذیرم و برخورد میکنم.

این مسئول افزود: از عملکرد شهرستان‌های طارم، خرم‌دره و خدابنده به هیچ وجه راضی نیستم و با هر مدیر کم کاری برخورد می‌کنم.

استاندار زنجان افزود: هر مدیر بیمه‌ای که با استان همکاری نکند عدم توانایی خود را اعلام کرده و استان را ترک کنند.

حقیقی بیان داشت: در شرایط عادی قرار نداریم و باید مصوبات ستاد کرونای استان مو به مو اجرایی شود و هیچ کس نباید برای اجرا اما و اگر بیاوردند.

وی گفت: محدودیت‌های جدید برای کنترل بیماری کرونا اعمال می‌شود و هیچ مدیرکلی حق کارشکنی ندارد.

معاون سیاسی -امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲۱ شهریور ماه امسال، اظهارداشت: فرمانداران از اکنون پروتکل‌های بهداشتی را نوشته و به استان ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه این جلسه، با تبریک هفته کرامت، اظهارداشت: بحث اجرای پروتکل‌های بهداشتی نباید فقط در استفاده از ماسک و ضدعفونی خلاصه شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی برضرورت رعایت فاصله اجتماعی تاکید کرد و گفت: شرعا هر کس در جامعه باید خود مراقبتی کرده و دیگران را آلوده نکند.

 وی گفت: باید رفتارها در برابر ویروس کرونا عوض شده و  تذکرات لازم به مردم ارائه  شود تا با ایجاد حساسیت‌ها خود مراقبتی افزایش یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر