logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۶۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان:

برگزاری اجلاسیه دانشگاهی کنگره 3535 شهید استان زنجان

برگزاری-اجلاسیه-دانشگاهی-کنگره-3535-شهید-استان-زنجان
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اجلاسیه دانشگاهی کنگره 3535 شهید استان زنجان نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 1400 برگزار می‌شود.

ابوالفضل صابری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اولین جلسه کمیته دانشگاهیان کنگره 3535 شهید استان زنجان هفته گذشته در زنجان برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور فعال این کمیته پیش‌بینی شده است.

وی گفت: بسیج دانشجویی به عنوان دبیر کمیته و رئیس دانشگاه زنجان به عنوان رئیس این کمیته انتخاب و برنامه‌ها برای پیگیری لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول بیان داشت: در استان زنجان 33 شهید دانشجو و یک استاد شهید دانشجو وجود دارد که برای معرفی سیره و روش و مکتب شهدای گرانقدر برنامه‌های مختلفی در استان تا زمان برگزاری کنگره 3535 برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به شهادت شهید شهریاری به عنوان یکی از اساتید مطرح کشوری و استانی، برنامه‌های ویژه‌ای برای معرفی سبک زندگی این شهید گرانقدر در نظر گرفته می‌شود.

صابری از برگزاری یادواره شهدای گمنام مدفون در دانشگاه‌های استان خبرداد و گفت: مراسم بزرگداشت این شهدا با حضور مسئولان استانی و دانشگاهیان قبل از برگزاری کنگره 3535 برگزار می‌شود.

وی گفت: اجلاسیه دانشگاهی کنگره 3535 شهید استان زنجان نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 1400 برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری کنگره شهدای استان زنجان را فرصت مغتنمی برای معرفی سیره و سبک زندگی شهدا دانست و گفت: از همه ظرفیت‌های دانشگاهی برای حضور پررنگ در برنامه‌های این کنگره استفاده می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر