logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۶۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان خبرداد

اصلاح نقاط حادثه خیز زنجان نیازمند اعتبار 30 میلیارد تومانی است

اصلاح-نقاط-حادثه-خیز-زنجان-نیازمند-اعتبار-30-میلیارد-تومانی-است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در صورت اختصاص اعتبار لازم، 11 نقطه حادثه خیز زنجان با اعتبار 30 میلیارد تومان اصلاح می‌شود.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر پروژه 11 نقطه پر حادثه در استان زنجان به صورت نیمه کاره است که هنوز به عنوان اولویت استان انجام نشده است.

وی گفت: برای احداث این 11 نقطه پرحادثه در استان زنجان اعتبار 30 میلیارد تومانی لازم است که در صورت اختصاص این اعتبار این نقاط اصلاح می‌شود.

این مسئول بیان داشت: برای اصلاح نقاط پرحادثه استان زنجان امسال تنها 4 میلیارد تومان ابلاغ شده است که پاسخگوی همه مشکلات استان نیست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به انجام پروژه بلوک‌های مفصلی آزاد راه زنجان – قزوین، گفت: این پروژه به طول 110 کیلومتر اجرایی می‌شود.

یوسفی بیان داشت: برای اجرای پروژه بلوک‌های مفصلی در آزاد راه زنجان – قزوین 60 میلیارد تومان اعتبار لازم است که تا کنون 50 درصد نصب شده است.

وی با بیان اینکه در صورت اختصاص اعتبار لازم این پروژه به اتمام می‌رسد، افزود: در صورت اختصاص اعتبار لازم این پروژه امسال اجرایی می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد:نصب روشنایی در آزاد راه زنجان – قزوین و زنجان – تبریز از دو سال گذشته آغاز شده است و در صورت اختصاص اعتبار لازم اجرایی می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر