logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۶۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

6 تیر آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

6-تیر-آخرین-مهلت-تکمیل-اطلاعات-متقاضیان-طرح-اقدام-ملی-مسکن
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا 6 تیرماه فرصت دارند تا اطلاعات خود را تکمیل کنند.

 سعید شاهین فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: متقاضیان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن تا 6 تیرماه سال جاری می‌توانند نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این مهلت تا ساعت 24 روز ششم تیر در نظر گرفته شده است و فرصت دیگری به متقاضیان داده نمی‌شود، افزود: در راستای تسریع در امر پایش و انتخاب نهایی متقاضیان این فرصت در نظر گرفته شده است.

این مسئول بیان داشت: متقاضیان می‌توانند به مراجعه به بخش ثبت‌نام در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن اطلاعات خود را تکمیل کنند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بررسی صلاحیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بدون تمرکز زدائی انجام می‌شود، ادامه داد: اختیارات کافی در این زمینه به استان‌ها داده شده است.

شاهین فر افزود: بخش ویژه‌ای نیز در سایت سازمان مسکن و شهرسازی برای پاسخگویی به سئوالات مردم راه‌اندازی شده است تا مردم با کمترین حضور در ادارات نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استعلام‌های مرحله اول و دوم ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است، افزود: استعلام متقاضیان مرحله سوم نیز در حال انجام است.

این مسئول بیان داشت: در صورت نهایی شدن استعلام وضعیت ریزش افراد مشخص می‌شود تا افراد با دارای شرایط لازم صاحب مسکن شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر