logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون ورزش و جوانان استان زنجان:

همایش بزرگ باشگاه‌های ورزشی امسال در زنجان برگزار می‌شود

همایش-بزرگ-باشگاه‌های-ورزشی-امسال-در-زنجان-برگزار-می‌شود

معاون ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ باشگاههای ورزشی امسال در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; محمدعلی حمزه‌پور امروز در مجمع سالانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان استقبال جوانان از رشته پرورش اندام را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: تماشگران مسابقات پرورش اندام در بین سایر رشته‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است.

وی با انتقاد از بروز برخی اتفاقات در این رشته ورزشی عنوان کرد: بروز برخی اتفاقات شایسته این ورزش نیست  و باید تلاش شود فرهنگ صحیح بدنسازی و پرورش اندام در بین ورزشکاران ترویج یابد.

معاون ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 416 بازدید از باشگاه‌ها انجام شده است حاطرنشان کرد: 12 باشگاه‌دار تعهد کتبی دادند و به 16  باشگاه نیزاخطار صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه باید باشگاههای سالم و فعال را از دیگر باشگاه‌ها متمایز کنیم، ابراز کرد: امسال همایش بزرگ باشگاههای ورزشی برگزاری  و از برترین‌های این حوزه تجلیل می‌شود.

حمزه‌پور با یادآوری موفقیت‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در ارزیابی‌های انجام شده هیئت پرورش اندام رتبه نخست آموزشی بین 47 هیئت ورزشی استان زنجان را کسب کرده است.

وی با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته بدنسازی و پرورش اندام استان یادآور شد: تعداد بیمه‌شدگان این ورزش در سال  95 به میزان 560 نفر افزایش یافته است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری هیئت‌ پزشکی و ورزشی اضافه کرد: 12 دوره آشنایی با مکمل‌های دارویی در سال 95 برگزار شد.

وی اشاره‌ای نیز به بیمه‌ شدگان ورزشی کل استان داشت و گفت: 4 هزار و 500 نفر در سال گذشته به بیمه‌شدگان ورزش اضافه شد که اسقبال از ورزش  را در این استان نشان می‌دهد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر