logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد؛

لزوم عملیاتی شدن نقشه صادراتی تدوین شده در استان زنجان

لزوم-عملیاتی-شدن-نقشه-صادراتی-تدوین-شده-در-استان-زنجان
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن نقشه صادراتی تدوین شده در استان زنجان گفت: در حال حاضر صادرات کالا از استان زنجان 37 درصد کاهش یافته است

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی در جلسه کار گروه توسعه و صادرات استان زنجان با اشاره به کاهش 37 درصدی صادرات از استان زنجان اظهار کرد: امیدواریم با تدوین برنامه‌ هدفمند شاهد افزایش میزان صادرات از استان زنجان باشیم.

وی با اشاره به تدوین نقشه صادراتی استان زنجان تصریح کرد: نقشه راه تجارت استان که هدف گذاری شده قطعا بر حوزه صادرات نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید نقشه راه صادراتی تدوین شده برای استان زنجان عملیاتی شود گفت: در این زمینه باید برنامه‌ها به صورت دقیق انجام شود تا شاهد رشد صادرات در استان باشیم.

وی با تاکید بر فعال‌تر شدن گمرک استان زنجان عنوان کرد: سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی و صمت برای فعال کردن سازی گمرک برنامه‌‌ریزی کنند و این موضوع باید امسال بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه براساس گزارش ارائه شده صادرات استان زنجان در چند سال اخیر مطلوب بوده است عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا مرزها بسته شد و این موضوع روند صادرات استان زنجان مختل کرد و شاهد کاهش صادرات در استان بودیم.

وی به موضوع روان سازی صادرات تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مرتبط با این موضوع باید به این امر توجه کنند تا با افزایش صادرات شاهد رونق تولید در استان باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به روند صادرات سرب و روی از استان زنجان عنوان کرد: وضعیت صادرات سرب و روی از استان زنجان مطلوب نبوده است و نزدیک به 75 درصد از صادرات استان زنجان مربوط به سرب و روی است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر