logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان:

110 باشگاه مجوزدار در استان زنجان فعالیت می‌کنند

110-باشگاه-مجوزدار-در-استان-زنجان-فعالیت-می‌کنند

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از فعالیت 110 باشگاه مجوزدار در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; مهران زرگری امروز در مجمع سالانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با اشاره به حضور 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در این هیئت اظهار کرد: تعداد مربیان هیئت نیز در بخش آقایان 120 نفر و در بخش بانوان نیز 60 نفر هستند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 11 کلاس و سمینار در استان برگزار کردیم افزود: دوره داوری درجه ۳ نیز در سال ۹۵ توسط هیئت پرورش اندان استان برگزار شد.

وی با اشاره به موضوع دوپینگ در رشته ورزشی بدنسازی تصریح کرد: دوپینگ معضلی در این ورزش محسوب می‌شود و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد تا افراد سودجو سلامت مردم را به خطر اندازند.

وی با تاکید عزم جدی در برخورد با دوپینگ بیان کرد: باشگاهها تحت کنترل نظران قرار خواهند گرفت.

زرگری هیئت بدنسازی استان زنجان را در بخش بانوان فاقد داور دانست و ابراز کرد: در رشته مچ‌اندازی نیز هیچ داوری در بخش آقایان و بانوان نداریم.

وی با بیان اینکه 110 باشگاه دارای مجوز داریم، خاطرنشان کرد: در مورد باشگاه‌های بدون مجوز نیز تلاش می‌کنیم مشکلات این باشگاهها بر اساس قوانین و مقررات برطرف شود و رویکردی برای پلمب کردن آنها نداریم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با تصریح اینکه هیئت پرورش اندام مجموعه‌ای فرهنگی و ورزشی است، یادآور شد: برنامه‌های مختلف فرهنگی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی راه‌اندازی خانه پاورلیفتینگ  را به عنوان موفقیت برای هیئت بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد و گفت: تلاشهای زیادی در این زمینه انجام شد.

زرگری با اشاره به برگزاری دوره‌های مربیگری مردان خاطرنشان کرد: نام‌نویسی دوره مربیگری درجه سه  بانوان در سال گذشته نام نویسی انجام شده و با اخذ مجوزهای لازم تا پایان اردیبهشت ماه این دوره در خرمدره  برگزار خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر