logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۶۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در گفت وگو با موج رسا:

پرونده سرقت‌های ماهنشان به صورت جدی رسیدگی می‌شود/ دستگیری گروهی از سارقان با بیش از ۹۰ سرقت خرد در استان زنجان

پرونده-سرقت‌های-ماهنشان-به-صورت-جدی-رسیدگی-می‌شود-دستگیری-گروهی-از-سارقان-با-بیش-از-۹۰-سرقت-خرد-در-استان-زنجان
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به وقوع دو مورد سرقت در شهرستان ماهنشان گفت: ماهنشان جزو شهرستانهای پاک استان زنجان بوده و پلیس آگاهی پرونده دو مورد سرقت در این شهرستان را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وقوع سرقت در شهرستان ماهنشان اظهار کرد: موضوع مطرح شدن چندین سرقت ماهنشان در فضای مجازی واقعیت ندارد و تنها دو مورد سرقت در شهرستان ماهنشان اتفاق افتاده که توسط پلیس آگاهی پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بعد از شناسایی افرادی که سرقت را انجام دادند روانه زندان خواهند شد عنوان کرد: سرقت‌هایی که در شهرستان ماهنشان انجام شده در مرحله بررسی است و قطعا پلیس سارقان را دستگیر خواهد کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان جزو شهرستانهای امن استان زنجان است بیان کرد: براساس مطالعات انجام شده گمان می‌رود سرقت‌هایی که در این شهرستان انجام شده توسط افراد غیر بومی بوده است.

رحمتی با تاکید براینکه امسال در زنجان با کاهش وقوع سرقت مواجه هستیم بیان کرد: سرقت‌های مهم در استان زنجان کاهش یافته و بیشترین سرقت‌های ما در استان زنجان سرقت‌های خرد است که آن هم بیشتر توسط معتادان اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه در جرائم خرد افزایش نسبی را در استان زنجان شاهد بودیم عنوان کرد: امسال میزان کشفیات سرقت در استان زنجان نیز افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه گروهی از سارقان در استان دستگیر شدند که در یک ماه گذشته بیش از ۹۰ مورد سرقت خرد را  مرتکب شده بودند، تصریح کرد: این افراد برای سیر مراحل قانونی بلافاصله تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از استان های امن کشور است بیان کرد: از لحاظ وقوع جرائم جزو استانهای ۳۰ به بالا هستیم.//ع

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر