logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۶۴۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

پارک موزه دفاع مقدس فضای شهر را با فرهنگ ایثار و شهادت عطرآگین می‌کند

پارک-موزه-دفاع-مقدس-فضای-شهر-را-با-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-عطرآگین-می‌کند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: احداث پارک موزه دفاع مقدس فضای شهر را با فرهنگ ایثار و شهادت عطرآگین می‌کند که باید مسئولان همت ویژه‌ای برای احداث آن به خرج دهند.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: احداث پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان از چند سال گذشته آغاز شده است که ضروری است این پروژه به پایان برسد.

وی با بیان اینکه زیبنده پایتخت شور و شعور حسینی زنجان نیست که پارک موزه دفاع مقدس نداشته باشد، افزود: برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان فرصت مناسبی برای افتتاح این پارک موزه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: احداث پارک موزه استان آرزوی دیرینه‌ای است که در زنجان هنوز محقق نشده است در حالی که در همه استان‌های همجوار این پارک موزه احداث شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: پارک موزه دفاع مقدس می‌تواند آثار و تاریخ جنگ را به نمایش بگذارد در حالی این پروژه در دیار غواصان دریا دل ناقص مانده است.

کاظمی با بیان اینکه 10 درصد از ساماندهی مزارهای شهدای روستایی باقی مانده است، افزود: در شهرها 100 درصد مزارهای شهدا ساماندهی شده است.

وی افزود: برگزاری کنگره ملی 3535 فرصت مناسبی برای افتتاح پارک موزه دفاع مقدس است که چندین سال عقب مانده و اتمام آن نیازمند همت جمعی است.

این مسئول تصریح کرد: احداث پارک موزه دفاع مقدس فضای شهر را با فرهنگ ایثار و شهادت عطرآگین می‌کند که باید مسئولان همت ویژه‌ای برای احداث آن به خرج دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برضرورت مرمت مزار شهدای استان توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکید کرد و گفت: اگر چه این مزارها ساماندهی شده‌اند اما نیازمند مرمت نیز هستند.

کاظمی با اشاره به عقب ماندگی در زمینه احداث یادمان شهدای گمنام زنجان، گفت: این یادمان نیز از پروژه‌هایی است که می‌تواند تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا احداث شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر