logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۶۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

واژگونی پراید ۲ کشته برجای گذاشت/ افزایش ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان

واژگونی-پراید-۲-کشته-برجای-گذاشت-افزایش-ترافیک-در-محورهای-اصلی-استان-زنجان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای اصلی استان زنجان افزایش یافته است گفت: امروز در اثر حادثه‌ واژگونی پراید دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از وقوع یک حادثه رانندگی در محور زنجان- قزوین خبرداد و اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده خارج و واژگون شده بود.

وی با اشاره به اینکه این حادثه دو کشته بر جای گذاشت تصریح کرد: در این حادثه یک بچه 9 ماهه به دلیل جرحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داد.

جانشین پلیس راه استان زنجان به تاکید براینکه راننده پراید و مادر بچه مجروح شده و بیمارستان خرمدره انتقال داده شدند خاطر نشان کرد: متاسفانه مادر بچه نیز به دلیل بالا بودن جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی علت این حادثه را بی‌توجهی راننده پراید به جلو عنوان کرد و افزود: متاسفانه یک لحظه غفلت راننده موجب ایجاد خسارت جبران ناپذیر شد.

عظیمی با بیان اینکه بی‌توجهی به جلو٬ خواب آلودگی و انحراف به چپ همچنان بیشترین عامل تصادفات در استان زنجان افزود: متاسفانه به دلیل بی‌توجهی به قوانین رانندگی توسط برخی‌ها در جاده‌ها شاهد حوادث بسیار تلخی هستیم.

وی همچنین از وقوع حادثه در محور قیدار- زرین رود یک کشته و 5 مجروح برجاي گذاشت عنوان کرد: در این حادثه يک دستگاه سواري پرايدو پژو 405 و وانت نیسان با يکدیگر برخورد کرده بودند.

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: در این حادثه نیز سرنشینان و رانندگان خودروها مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند که به دلیل شدت جراحات وارده راننده پژو فوت کرد.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگی در حین تردد در محورها با سرعت مطمئنه رانندگي کنند و از انحراف به چپ و تغيير ناگهاني مسير و سبقت‌هاي غيرمجاز به شدت خودداري کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر