logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۶۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

پرداخت تسهیلات ودیعه اسکان موقت در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری

-پرداخت-تسهیلات-ودیعه-اسکان-موقت-در-بافت‌های-هدف-بازآفرینی-شهری
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: وزارت راه و شهرسازی تسهیلات ودیعه اسکان موقت را در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری اعلام کرد.

سعید شاهین فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان موقت در محلات هدف بازآفرینی شهری از سوی اداره کل راه و شهرسازی به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به منظور جابه جایی و تسریع در روند نوسازی محلات هدف بازآفرینی شهری ارائه می‌شود، افزود: این تسهیلات به ازای هر واحد در کلانشهرها 40 میلیون تومان و سایر شهرها 30 میلیون تومان با نرخ بهره 4 درصد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دوره بازپرداخت این تسهیلات 36 ماهه بوده و در قالب وام ودیعه اسکان موقت پرداخت می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: همچنین به انبوه سازانی که در تهران، کلانشهرها، شهرهای دارای بالای 200 هزار نفر جمعیت و مراکز استان‌ها با استفاده از فنآوری‌های نوین مبادرت به احداث کنند، تسهیلات نوسازی به ازای هر واحد به ترتیب 200،230 و 250 میلیون تومان ازطریق بانک عامل پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای سایر شهرها 180 میلیون تومان است.

شاهین فر ادامه داد: تسهیلات نوسازی برای سازندگان حرفه‌ای و توسعه گر بدون استفاده از فنآوری‌های نوین به ترتیب در تهران، کلانشهرها و شهرهای دارای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 170،180 و 200 میلیون تومان است که این تسهیلات در سایر شهرها برای انبوه سازان و توسعه گران 140 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر