logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۶۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان خبرداد

سفر هیئتی از وزارت دفاع به زنجان برای حل مشکل پروژه محور پادگان

سفر-هیئتی-از-وزارت-دفاع-به-زنجان-برای-حل-مشکل-پروژه-محور-پادگان
رئیس شورای شهر زنجان از سفر هیئتی از وزارت دفاع به زنجان برای حل مشکل پروژه محور پادگان خبرداد و گفت: این هیئت شنبه هفته آینده به استان زنجان سفر می‌کند.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رفع مشکل محور پادگان ارتش زنجان اظهار کرد: برای عملیاتی کردن این پروژه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل محور پادگان زنجان توسط طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر زنجان پیگیری می‌شود اظهار کرد: برای حل این مشکل نماینده مردم زنجان و شهردار زنجان نیز با وزیر دفاع دیدار کردند تا این مشکل را برطرف کنند.

رئیس شورای شهر زنجان تصریح کرد: برای تایید نهایی و اجرای این پروژه هیئتی از وزارت دفاع روز شنبه هفته آینده به زنجان می‌آیند تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

وی تاکید کرد: تقریبا توافق انجام شده و روز شنبه طی جلسه‌ای با حضور نماینده وزیر دفاع هماهنگی‌های لازم برای اجرایی شدن این پروژه انجام خواهد شد.

راشاد در مورد اجرای عملیات پروژه پادگان زنجان بعد از تایید نهایی نیز بیان کرد: آمادگی کاملی برای آغاز اجرای عملیات محور پادگان هستیم و در صورت دریافت مجوز ورود به پادگان عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان بیان کرد: خوشبختانه همه ماشین آلات برای اجرای این طرح آماده است و هیچ مشکلی در اجرای این پروژه نخواهیم داشت.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر