logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

۳۶۰ باشگاه پرورش اندام در تهران پلمب شد/برگزاری تورنمنت بین‌المللی با حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران

۳۶۰-باشگاه-پرورش-اندام-در-تهران-پلمب-شد-برگزاری-تورنمنت-بین‌المللی-با-حضور-رئیس-فدراسیون-جهانی-در-ایران

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: سال گذشته ۳۶۰ باشگاه پرورش اندام در تهران پلمب شد.

به گزارش موج رسا; ناصر پورعلی فرد امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار موج رسا در مورد مسابقات آسیایی و جهانی با اشاره به مسابقات اظهار کرد: مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی آسیا امسال در مغولستان برگزار می‌شود و تیم ما نیز ۲۵ اردیبهشت ماه راهی این مسابقات می‌شود.

وی روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه را زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد و افزود: مسابقات قهرمانی جهان نیز قرار است آبان ماه امسال در کشور اسپانیا برگزار ‌شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش به میزبانی ایران در تورنمنت بین‌المللی اشاره کرد و گفت: این رقابت‌های معتبر با حضور رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی اواخر مهرماه برگزار برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نظارت بر باشگاه‌های غیرمجوزدار ابراز کرد: نظارت در امور باشگاه‌ها بر اساس قانون زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان است و با هماهنگی که بین حراست و اداره بازرسی ورزش و جوانان رصدهای لازم انجام می‌شود.

پورعلی‌فرد با تصریح اینکه برخوردهای لازم با باشگاه‌های متخلفانجام می‌شود، اضافه کرد: در مورد تخلف مربیان نیز ما در کمیته انظباطی فدراسیون بر اساس ضوابط برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به تعداد باشگاه‌های پلمب شده نیز افزود: سال گذشته در تهران ۳۶۰ باشگاه پلمب شد اما آمار کل کشور به کمیسیون ماده ۵ ارجاع می‌شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به سوالی در خصوص حضور غیرقانونی بانوان در مسابقات خارج از کشور بیان کرد: گزارش دو مورد حضور غیرقانونی بانوان در مسابقات خارجی به دست ما رسید که از طرف فدراسیون، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه برخوردهای قانونی انجام شد.

وی با بیان اینکه نباید چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم، عنوان کرد: به خاطر اینکه این افراد از طرف فدراسیون اعزام نشده بودند محرومیتی از طرف کمیته انظباطی برای آنها در نظر گرفته نشد اما قوه قضاییه برخورد کرد و ما نیز تذکراتی را دادیم.

پورعلیفرد اظهار کرد: یکی از این حضورها به این شکل است که افراد کلا در ایران نبودند اما با نام ایران شرکت کردند و در حال حاضر نیز در ایران حضور ندارند.

وی تعداد باشگاه‌های مجوزدار کشور را ۱۲ هزار باشگاه مجوزدار عنوان و خاطرنشان کرد: تعدادی باشگاه‌ زیرزمینی نیز وجود دارند که تعدادشان حدود سه هزار باشگاه است.

پورعلی‌فرد با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون بیان کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته ما به ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر