logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۶۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور سینماهای استان زنجان خبر داد

بازگشایی سینما بهمن و روشا از اول تیرماه در زنجان

بازگشایی-سینما-بهمن-و-روشا-از-اول-تیرماه-در-زنجان
مدیرامور سینماهای استان زنجان گفت: بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو سینمای بهمن و روشا از اول تیرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

میثم زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تصویب ستاد کرونای کشور، فعالیت سینماها از اول تیرماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز برنامه‌های اکران در سینما بهمن زنجان مشخص نیست، افزود: در صورت ارائه فیلم‌ها، زمان و نام فیلم‌ها اعلام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای بازگشایی سینماها پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شده و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در نظر گرفته شود.

مدیر امور سینماهای استان زنجان یادآور شد: استان زنجان آمادگی لازم را برای بازگشایی سینماها دارد اما این امر منوط به اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

زنجانی بیان داشت: در حال حاضر در دو سینمای روشا و بهمن امکان اکران فیلم‌ها وجود دارد که تلاش می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اکران ها انجام شود.

وی گفت: سالن 21 نفره سینما بهمن زنجان نیز آماده سازی و آماده اکران فیلم‌ها است که به تازگی به مجموعه این سینما افزوده شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر