logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۶۴۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

زنجان ظرفیت افزایش قارچ گونه مجتمع‌های تجاری را ندارد/ سراهای بازار خالی مانده است

زنجان-ظرفیت-افزایش-قارچ-گونه-مجتمع‌های-تجاری-را-ندارد-سراهای-بازار-خالی-مانده-است
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: زنجان ظرفیت رشد مجتمع‌های تجاری و پاساژ را ندارد و باید متولیان در صدور مجوز احداث دقت کنند.

محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با گلایه از افزایش بی‌رویه احداث پاساژ در شهر زنجان، اظهار داشت: نیازی به احداث چنین پاساژها و مجتمع‌های تجاری وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازار زنجان به عنوان طولانی‌ترین بازار جهان دارای ظرفیت‌های بیشماری برای استفاده است و می‌توان به جای احداث مجتمع‌هایی تجاری کم کاربرد، سراهای بازار را توسعه داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکثر طبقات زیر زمین پاساژها و مجتمع‌های تجاری به انباری تبدیل شده است و کارآیی چندانی را ندارد که باید در این زمینه تدابیر لازم انجام شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان تصریح کرد: خالی بودن واحدهای صنفی داخل مجتمع‌های تجاری مطلوب نیست و به دلیل گرانی اجناس در چنین مجتمع‌هایی مردم برای خرید به این مجتمع‌ها نمی‌روند.

موسوی یادآور شد: جنسی که به قیمت 100 هزار تومان در بازار تاریخی زنجان به فروش می‌رسد در چنین مجتمع‌هایی به سه برابر افزایش می‌یابد که باید نظارت‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی یادآور شد:  شهر کوچکی همچون زنجان  ظرفیت افزایش تعداد پاساژها و مجتمع‌های تجاری ندارد در حالی که هر روز مجوز جدیدی در این زمینه صادر می‌شود که باید متولیان در این زمینه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: در برخی مجتمع‌های تجاری شهر زنجان چندین طبقه بلا استفاده مانده و یا به انبار تبدیل شده است و یا دارای واحدهای خالی است که هیچ استفاده از آن نمی‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر