logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۶۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

تصمیمات جدید ستاد مبارزه با کرونا زنجان فردا اعلام می‌شود

تصمیمات-جدید-ستاد-مبارزه-با-کرونا-زنجان-فردا-اعلام-می‌شود
فرماندار زنجان با اشاره به روند افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا گفت: تصمیمات جدید ستاد مبارزه با کرونا زنجان فردا اعلام می‌شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگا موج رسا; در مورد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا و تصمیمات ستادی استان اظهار کرد: اگر روند مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان به همین روند ادامه داشته باشد برخی از محدودیت‌ها دوباره اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: گشایش‌هایی صورت گرفته و برخی از مکان‌ها پرتردد بازگشایی شده ولی متاسفانه گاها مشاهده می‌شود که پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم رعایت نمی‌شود.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه مردم زنجان شرایط زندگی خود را کاملا عادی جلوه می‌دهند افزود: مجالس ختم و عروسی در منازل به صورت عادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عموما افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شدند افرادی هستند که در مجالس و عروسی‌ها شرکت کردند، عنوان کرد: در هفته گذشته از یک مجلس ترحیم 11 نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

عسگری با تاکید براینکه رعایت فاصله‌های اجتماعی نیز از طرف مردم نادیده گرفته شده است بیان کرد: بیشتر افراد مبتلا به کووید 19 در مراسم ترحیم به این بیماری مبتلا شدند.

وی با اشاره به اینکه آماری که از تعداد مبتلایان اعلام می‌شود آمار بیماران بستری هستند افزود: تعداد بیماران مبتلا به کرونا که به صورت سرپایی ویزیت می‌شوند بسیار بالا است.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه در بیماران سرپایی بیمارانی را شناسایی کردیم که هیچ گونه علائمی را نداشتند اعلام کرد: از مردم می‌خواهیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و موارد بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان زنجان محدودیتی در خصوص ماسک و دستکش و اقلام بهداشتی در استان زنجان نداریم عنوان کرد: با کوچکترین مراقب در روابط اجتماعی مردم می‌توانند از شیوع بیماری در جامعه جلوگیری کنند.

عسگری خاطر نشان کرد: فردا ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان تصمیمات جدید را بعد از تشکیل جلسه اعلام خواهد کرد.

وی در مورد تعیین تکلیف برگزاری امتحانات حضوری در زنجان بیان کرد: اگر امتحانی حضوری برگزار شود باید پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود و امتحانات نهایی با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود و دانشگاه آزاد زنجان در صورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری باید موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت کند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تا به امروز آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی همکاری لازم را داشته است بیان کرد: با توجه به شرایطی در حوزه کرونا داریم تصمیمات جدید در این حوزه را اتخاذ خواهیم کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر