logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۶۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در آستانه مذاکرات دو کشور رخ داد؛

پیام مهم هادی العامری به هیات گفتگو کننده عراق با آمریکا

پیام-مهم-هادی-العامری-به-هیات-گفتگو-کننده-عراق-با-آمریکا-
رهبر ائتلاف فتح عراق در پیامی خطاب به هیات مذاکره کننده عراقی با آمریکا از آنها خواست که شجاعانه و در راستای تحقق حاکمیت کشورشان و خروج نظامیان آمریکایی حرکت کنند.

به گزارش موج رسا; به نقل از بغداد الیوم، هادی العامری رهبر ائتلاف فتح عراق در پیامی خطاب به هیأت مذاکره کننده عراقی با آمریکا اعلام کرد: دستانتان را می‌فشاریم. شما در مأموریت مقدس و گفتگوی راهبردی مهمی به سر می‌برید و دیدگان همه عراقی‌ها به شماست.

وی بیان کرد: ما به شما اطمینان و اعتماد کامل داریم همانطور که به رزمندگانی که پیروزی بزرگ و عظیم علیه تروریست‌های داعشی را رقم زدند، اعتماد داشتیم. به هیأت مذاکره کننده عراقی تاکید می‌کنیم که مصوبه پارلمان عراقی مبنی بر خروج نیروهای خارجی از عراق و تحقق حاکمیت کامل ملی را مورد توجه قرار دهید و آنرا مقابل دیدگانتان قرار دهید.

العامری تاکید کرد: امید ما به شما بسیار است. امید ملتتان را که در تظاهرات میلیونی خواستار خروج نظامیان خارجی و تحقق حاکمیت کامل ملی شدند، ناامید نکنید. فعال کردن توافقنامه چارچوب راهبردی در ابعادی که به نفع عراق طبق قانون اساسی است، مطلوب است و شمار در مقطع تاریخی قرار دارید.

رهبر ائتلاف فتح عراق ضمن درخواست از هیأت مذاکره کننده عراقی برای اینکه تصمیم شجاعانه و دستاورد ملی رقم بزنند، بیان کرد: هر گونه تعلل یا شکست و کوتاهی خدای ناکرده، لکه ننگی و شکستی در تاریخ هیأت مذاکره کننده و عراق رقم خواهد زد که شما مسئول آن خواهید بود که ما خواهان این نیستیم. بر خدا توکل کنید و ملت همراه شماست و شهدا نظاره گر شما برای دادن بشارت پایان مأموریت نیروهای ائتلاف و تعیین جدول زمانی خروج آنها، هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر