logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۶۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

زمان زورگویی‌های آمریکا به پایان رسیده است/ مردم آمریکا از دست دولتمردان‌شان به ستوه آمدند

زمان-زورگویی‌های-آمریکا-به-پایان-رسیده-است-مردم-آمریکا-از-دست-دولتمردان‌شان-به-ستوه-آمدند
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف آمریکا در برابر کشورهای مختلف نشان می‌دهد زمان زورگویی این کشور به پایان رسیده است.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها در خصوص افول قدرت آمریکا در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرده‌اند، امروز مشاهده می‌شود که این موضوع تحقق یافته است.

وی افزود: آمریکا امروز به جایی رسیده است که پوشالی بودن قدرت آن برای همه مردم جهان آشکار شده است و مردم آمریکا از دست دولتمردان به ستوه آمده و به خیابان‌ها آمده‌اند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تبعیض نژادی موجود در این کشور حتی سفیدپوستان را به میدان آورده و به دلیل قرار گرفتن مردم در شرایط سخت،  مردم به بی‌عدالتی در سیستم سرمایه‌داری و حکومتی آمریکا اعتراض دارند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: سیاهان و سرخپوستان در آمریکا از هیچ جایگاهی برخوردار نیستند و برای برخورد با مردم نیروهای امنیتی و پلیس به میدان آمده و مردم را می‌کشند بدون اینکه بازخواست شده و یا محاکمه شوند.

اسماعیلی بیان داشت: قیام سراسری مردم آمریکا در همه ایالت‌ها و شهرها بر علیه نظام سرمایه داری و بی‌عدالتی گسترش یافته و ادامه دارد.

وی گفت: آمریکا در بعد سیاسی و بین‌المللی نیز قدرت خود را از دست داده و در مواجه با جمهوری اسلامی مردم دنیا شاهد بودند که ما پس از شهادت سردار سلیمانی مقر آمریکایی را موشک باران کردیم و آنها نتواستند عکس‌العملی نشان دهند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علیرغم تهدیدها و تحریم‌های کشور ونزوئلا نفتکش‌های ایران در این کشور حضور یافته و بار خود را خالی کردند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

اسماعیلی بیان داشت: ضعف آمریکا در برابر کشورهای مختلف نشان می‌دهد زمان زورگویی این کشور به پایان رسیده است و امیدواریم مردم آن به زودی شاهد شرایط بهتر که حداقل‌ها در آن رعایت شده باشد، را به دست آورند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر