logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۶۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
موج رسا گزارش می‌دهد؛

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان بازهم لنگ تامین اعتبار/ زیتون، سوغاتی برای دولت سیزدهم؟

ورزشگاه-15-هزار-نفری-زنجان-بازهم-لنگ-تامین-اعتبار-زیتون،-سوغاتی-برای-دولت-سیزدهم؟
در حالی که تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون زنجان جزو مصوبات سفر حسن روحانی به استان زنجان بود و در زمان سفر دولت یازدهم به زنجان در سال 93 حدود 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما هنوز هم به اتمام نرسیده است.

به گزارش موج رسا; پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در پایان دوره نخست ریاست جمهوری حسن روحانی از 82 درصد به 85 درصد رسید و اکنون بعد از سه سال از دولت دوم وی به پیشرفت 100 درصدی نرسیده است.

حال با قرار گرفتن در سال پایانی دولت روحانی باید دید که این پروژه امسال به بهره برداری می‌رسد و یا سوغاتی برای دولت سیزدهم خواهد بود تا نام خود را به عنوان پروژه‌ای که سه دولت را به خود دیده ثبت کند.

مهرداد سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان در خصوص این پروژه به موج رسا گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان قرار بود سال گذشته به اتمام و بهره برداری برسد اما به دلیل نبود اعتبار نتوانستیم پروژه را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه امسال هم منتظر تخصیص اعتبار برای این پروژه هستیم، خاطرنشان کرد: تمام مقدمات برای تکمیل فراهم شده اما فعلا اعتباری تخصیص نیافته است که بلافاصله بعد از تخصیص اعتبار تکمیل پروژه آغاز خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار زنجان در مورد احتمال تکمیل این پروژه در سال 99 عنوان کرد: ما به دنبال تکمیل این پروژه هستیم اما تا این لحظه اعتبار تخصیص نیافته است.

در استان زنجان طولانی شدن پروژه‌های عمرانی و دادن وعده به یک عادت برای مسئولان تبدیل شده و اینک پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در کنار پروژه‌های دیگری که دهه‌هاست نیمه تمام ماندند، قرار داده است.

گفتنی است که وزیر ورزش و جوانان سال گذشته قول تکمیل این پروژه را داده بود اما گویا آنقدر درگیر پیشنهاد مربیان خارجی مانند ویلموتس بوده که یادش رفته باید به فکر چنین پروژه‌هایی هم باشد، بدون شک اگر چند درصد از قراردادهای این مربیان به این پروژه اختصاص می‌یافت به توسعه ورزش منجر و اکنون جوانان زنجانی هم از چنین مجموعه‌های بهره مند می‌شدند.

ورزشگاه 15 هزار نفری در دست احداث زیتون زنجان با فضای روباز 25 هزار و 600 مترمربع و فضای سرپوشیده پنج هزار و 24 مترمربع در شمال شهر زنجان قرار دارد.

باید دید که استاندار زنجان که در یک سال مانده به عمر دولت دوازدهم چقدر به قولهایش عمل کرده و پروژه‌های خاک خورده را از این وضعیت نجات خواهد داد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر