logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۶۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل انتقال خون استان زنجان:

فرآورده‌های مورد نیاز خونی با پویش اهدای خون، اهدای زندگی تأمین می‌شود/ استقبال بالای زنجانی‌ها برای اهداء خون

فرآورده‌های-مورد-نیاز-خونی-با-پویش-اهدای-خون،-اهدای-زندگی-تأمین-می‌شود-استقبال-بالای-زنجانی‌ها-برای-اهداء-خون
مدیرکل انتقال خون استان زنجان از استقبال بالای مردم از پویش اهدای خون، اهدای زندگی خبر داد.

سیامک اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پویش اهدای خون و اهدای زندگی اظهار کرد: از تمامی بسیجیان، پاسداران و شهروندانی که در این پویش شرکت می‌کنند کمال تشکر رادارم.

وی با اشاره به تأثیرات این اقدام خیرخواهانه در کشور و استان ابراز کرد: با این پویش فرآورده‌های خونی موردنیاز در کشور تأمین می‌شود و  باعث ترویج فرهنگ اهدای مستمر خون می‌شود.

مدیرکل انتقال خون در استان زنجان بیان کرد: از بسیج و سپاه و سایر گروه‌های اجتماعی تشکر می‌کنم که همواره از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور و استان یار و یاور انتقال خون بوده‌اند و همواره نیازهای انتقال خون را تأمین کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انتقال خون استان زنجان به لطف حضور مردم خیر زنجان هیچ‌وقت با کمبود فرآورده‌های خونی و بحران مواجه نبوده است تصریح کرد: انتقال خون زنجان توانسته است در شبکه انتقال خون کشور نقش فعالی را ایفا کند.

اسدی با اشاره به استقبال بسیار بالای بسیجیان و پاسداران و مردم از این پویش عنوان کرد: این پویش کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه درزمانی که همه گروه‌های اجتماعی در کنار هم هستند ما این همبستگی اجتماعی را می‌بینیم افزود: حفظ همبستگی اجتماعی در کنار حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی این دو مقوله در این پویش با همدیگر همراه بوده است و تمامی اهداکنندگان خون فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان بیان کرد: در این شرایط کرونایی وقتی گروه‌های اجتماعی مختلفی در این امر انسان دوستانه‌ای مانند اهدای خون شرکت می‌کنند نشان‌دهنده این است که یکپارچگی و همبستگی اجتماعی ما کامل است.

وی در توصیه‌ای اعلام کرد مردم در این پویش‌ها شرکت کنند و به‌مرور در انتقال خون حضورداشته باشند تصریح کرد: حضور مستمر اهداکنندگان خون باعث می‌شود کار ها اصولی‌تر و دقیق تر انجام شود و مانع از تشکیل تجمعات در این مکان‌ها می‌شود.

اسدی با بیان اینکه اهدای خون در روز گذشته بسیار خوب بوده است افزود: امیدواریم این روند در روزهای آینده ادامه داشته باشد تا در روزهای گرم تابستان دچار بحران و کمبود نشویم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر