logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۶۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

رسول احدی مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان شد

رسول-احدی-مدیر-کانون-بسیج-رسانه-شهرستان-زنجان-شد
به پیشنهاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان و با تایید و حکم فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)، رسول احدی مدیر کانون شهرستان زنجان شد.

به گزارش موج رسا; بنا به پیشنهاد عبدالله جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان و تایید و صدور حکم از طرف سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان، رسول احدی به عنوان مدیرکانون بسیج رسانه شهرستان زنجان منصوب شد.

متن حکم به این شرح است:

برادر بسیجی جناب آقای رسول احدی، بنا به پیشنهاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان به موجب این حکم به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان منصوب می‌شوید: امید است با اعتماد مطلق به خدای متعال، پیروی از فرامین تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت االه العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که برپایه احساس تکلیف، حراست دینی و شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام و تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره گیری از تجارب متراکم و ارزشمند چهار دهه انقلاب اسلامی بویژه، هشت سال دفاع مقدس بتوانید با ماموریت ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام رسانید.

طبق این حکم رسول احدی به مدت سه سال به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان منصوب شده است.

مراسم معارفه مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان زنجان با حضور ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه استان زنجان و اعضای شورای بسیج رسانه استان زنجان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه توجه به اولویت های جامعه را امری اساسی توصیف کرد و بر نقش مطالبه گری رسانه ها تاکید کرد.

طهماسبی با تاکید بر لزوم بررسی مشکلات رسانه ها عنوان کرد: نگاه مسئله محوز رسانه ها یکی از موضوعاتی است که باید توسط اصحاب رسانه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش تاثیرگذاری در مسائل دارند، گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه از موضوعات مهم و اولویت دار است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره 3000 شهید استان زنجان در سال 1400 بر حضور موثر رسانه ها در برگزاری این کنگره تاکید کرد.

گفتنی است که رسول احدی دارای مدرک تحصیلی روابط عمومی و هم اکنون مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بوده و علاوه بر فعالیت های فرهنگی رسانه ای در استان، سردبیر نشریه زنجان ورزشی نیز می باشد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر