logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۶۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان‌ خبرداد

بررسی ظرفیت‌های اقامتی استان زنجان برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید

بررسی-ظرفیت‌های-اقامتی-استان-زنجان-برای-برگزاری-کنگره-3-هزار-شهید-
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ظرفیت‌های اقامتی استان زنجان برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید بررسی شده است.

 امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا;، اظهار داشت: کنگره 3 هزار شهید استان زنجان در سال 1400 در استان زنجان برگزار می‌شود که مسئولیت کمیته اسکان و اقامت میهمانان این کنکره بر عهده میراث فرهنگی استان زنجان است.

وی از برگزاری جلسه داخلی و بررسی ظرفیت‌های اقامتی استان زنجان خبرداد و بیان داشت: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام و تجارب استان‌های برگزار کننده این کنگره نیز بررسی شده است.

 این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه تخصصی با سپاه استان زنجان در زمینه برگزاری این کنگره، گفت: ظرفیت‌های استان بررسی و قرار است سر سه ماه یکبار این جلسات برگزار شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ادامه داد: از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و میهمانسراها استفاده می‌شود.

 ارجمند با بیان اینکه فقط برای میهمانان خارج از استان اقامت در نظر گرفته می‌شود، افزود: این کنگره یک روزه خواهد بود و تنها برای میهمانان غیر بومی اسکان برنامه‌ریزی می‌شود. 

وی از حضور مقامات و شخصیت‌های مهم برای این کنکره خبر داد و گفت: آمادکی لازم را برای اقامت این میهمانان در استان وجود دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر