logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۶۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان زنجان خبرداد

افزایش سرسام آور کرایه حمل و نقل میوه در زنجان

افزایش-سرسام-آور-کرایه-حمل-و-نقل-میوه-در-زنجان
رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان زنجان با اشاره به افزایش بیش از حد کرایه حمل و نقل میوه تره‌بار گفت: این موضوع می‌تواند منجر به افزایش قیمت برخی از اقلام کشاورزی در بازار شود.

سید مرتضی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار زنجان اظهار کرد: در حال حاضر گیلاس با قیمت 40 تا 50 هزار تومان در میدان میوه و تره بار زنجان عرضه می‌شود.

وی با تاکید براینکه گوجه سبز نیز 3 هزار تا هشت هزار تومان است تصریح کرد: زردآلو نیز با قیمت 15 تا 30 هزار تومان در بازار میوه تره بار در حال عرضه است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان زنجان با اشاره به اینکه مهمترین موضوعی که در حال حاضر در بازار میوه و تره بار مطرح است موضوع بالا بودن قیمت کرایه‌ها است افزود: کرایه حمل میوه‌ها بسیار افزایش یافته و هیچ نظارتی هم به این موضوع نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتقال محصولات استان‌های جنوبی به استان زنجان تقریبا غیرممکن شده است عنوان کرد: این موضوع می‌تواند در آینده مشکل ساز شده و با کمبود برخی از میوه‌ها در بازار مواجه شویم.

هاشمی گفت: بالا بودن قیمت کرایه‌ها بر افزایش احتمالی قیمت برخی از محصولات کشاورزی در استان زنجان منجر شده و هیچ حمایتی هم از طرف مسئولان وجود ندارد و متاسفانه مسئولان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند.

وی با تاکید براینکه هزینه حمل هندوانه از شیراز به زنجان بیش از 6 میلیون است افزود: این میزان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با این وضعیت احتمال کمبود برخی از اقلام در بازار زنجان در آینده وجود دارد. //ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر