logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۶۲۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه به موارد مخدر استان زنجان خبرداد

اجرای سومین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سراسر استان زنجان

اجرای-سومین-مرحله-طرح-جمع-آوری-معتادان-متجاهر-در-سراسر-استان-زنجان
رئیس پلیس مبارزه به موارد مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان گفت: سومین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان در حال برگزاری است.

سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان اظهار کرد: جمع آوری معتادان متجاهر در دو مرحله انجام شده و در حال حاضر سومین مرحله در حال اجرا است.

وی با تاکید براینکه مرحله دوم در 20 روز گذشته برگزار شده در این مرحله حدود 80 معتاد متجاهر در سطح استان زنجان جمع آوری شد تصریح کرد: از این تعداد 60 نفر در شهرستان زنجان، 10 نفر در شهرستان خرمدره و 10 نفر نیز در شهرستان ابهر بودند.

رئیس پلیس مبارزه به موارد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه این افراد با همکاری نهاد‌های مرتبط به مدت دو هفته در قزنطینه نگهداری می‌شوند افزود: در این مدت آزمایش کووید 19 از این افراد گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: این افراد بعد از آزمایش و مثبت نبودن نتیجه آزمایش کووید 19 به مرکز نگهداری معتادان متجاهر دو اسب منتقل شدند.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر نیز این طرح ادامه دارد افزود: بیشتر هدف ما پاکسازی مناطق آلوده‌ استان و جلوگیری از سرقت‌های خرد در استان است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از سرقت‌های خرد توسط این معتادان اتفاق می‌افتد افزود: در برخی از مناطق شهری حضور معتادان نارضایتی‌هایی برای شهروندان ایجاد کرده که با طرح جمع آوری معتادان متجاهر این مشکلات برطرف می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه به موارد مخدر استان زنجان تاکید براینکه این افراد در کمپ‌ها نگهداری خواهند شد گفت: قرار است معتادان بیش از 60 ماه در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری شوند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر