logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۶۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

لزوم توجه به رشته کوهنوردی در استان زنجان

لزوم-توجه-به-رشته-کوهنوردی-در-استان-زنجان
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به وضعیت هیئت کوهنوردی و صخره‌نوردی در زنجان، گفت: لزوم توجه به کوهنوردی در زنجان وجود دارد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی استان اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف نیاز به همکاری در بین ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان و تمامی اعضای هیئت کوهنوردی احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم در هیئت کوهنوردی و سخره نوردی استان زنجان فقط به صخره‌نوردی توجه نشود، ابراز کرد: به کوهنوردی در زنجان توجه ویژه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به وضعیت ورزش کوهنوردی و صخره‌نوردی در شهرستان‌های استان زنجان، تصریح کرد: باید به ورزش کوهنوردی و صخره‌نوردی در شهرستان‌ها توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به آموزش‌ها در تمامی سطح‌ها و برای تمامی سنین، عنوان کرد: من معتقد هستم به هر میزان علم بالاتری داشته باشیم افتخارات بیشتری را کسب می‌کنیم.

خلیلی با اشاره به تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در زنجان، افزود: در طول ایام کرونا تمامی باشگاه‌های استان زنجان تعطیل بودند و فقط چند ورزشکار المپیکی استان در چند رشته ورزشی فعالیت ورزشی داشته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت کرونا ویروس در استان زنجان، خاطرنشان کرد: به‌جز باشگاه‌های رزمی و استخرهای سرپوشیده تمامی اماکن ورزشی در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند.

مدیرکل ورزش و جونان استان زنجان با اعلام آمادگی برای برگزاری مسابقات کوهنوردی و سخره نوردی در زنجان، ابراز کرد: استان زنجان آمادگی میزبانی مسابقات کشوری و آسیایی را دارد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر