logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۶۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بهداشت و تندرستی آموزش‌وپرورش استان زنجان:

امتحانات مدارس در زنجان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

امتحانات-مدارس-در-زنجان-با-رعایت-تمامی-پروتکل‌های-بهداشتی-برگزار-می‌شود
رئیس اداره بهداشت و تندرستی آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به تشکیل شورای نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی، گفت: رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در امتحانات موردتوجه است.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری امتحانات برخی از مقاطع تحصیلی به‌صورت حضوری، اظهار کرد: برای برگزاری امتحانات در مدارس استان یک شورای نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس با همکاری آموزش‌وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی زنجان تشکیل‌شده است.

وی با بیان اینکه این شورای نظارت در سطح کشور، استان، منطقه و مدرسه تشکیل‌شده است، ابراز کرد: این شورای نظارت بر فرایند اجرای امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند و تمامی ملاحظات و دغدغه‌های بهداشتی در این شورای نظارت موردتوجه بوده و برای تمامی این دغدغه‌ها فکر شده است.

رئیس اداره تندرستی و سلامت آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه رئیس این شورای نظارت در استان مدیرکل آموزش‌وپرورش و در مناطق روسای مناطق هستند، تصریح کرد: در مدارس این شورای نظارت با ریاست مدیر مدرسه برگزار می‌شود و مدیران به جد پیگیر این مسائل هستند.

وی بیان کرد: تمامی مسئولان در این شورای نظارت چندین و چند بار به‌صورت مکتوب، ویدیو کنفرانس و جلسات حضوری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف واحد امتحانات و سنجش آموزش‌وپرورش و اداره بهداشت با بهره‌گیری از اساتید دانشگاه علوم پزشکی توجیه شده‌اند.

عباسی با اشاره به تنظیم شیوه‌نامه‌های اجرایی امتحانات در مدارس در این شرایط، عنوان کرد: در پروتکل‌های بهداشتی تمامی وظایف دانش آموزان، مدیران، مراقب‌ها و تمامی کادر مدارس مشخص‌شده است.

وی با بیان اینکه فرزندان ما هم در مدارس درس می‌خوانند و ما نیز به‌عنوان یک اولیا حساسیت‌ها را درک می‌کنیم، افزود: ما دانش آموزان را مانند فرزندان خود می‌دانیم و سعی کرده‌ایم تمامی جوانب را بسنجیم تا هیچ مشکلی برای دانش آموزان به وجود نیاید.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر