logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۶۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

زیرساخت‌های لازم برای ماندگاری گردشگر در زنجان فراهم می‌شود

زیرساخت‌های-لازم-برای-ماندگاری-گردشگر-در-زنجان-فراهم-می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طرح جامع گردشگری استان زنجان با طرحی نوآورانه اجرایی می‌شود.

 امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: طرح جامع گردشگری استان زنجان با رویکرد نوآورانه با کار مطالعاتی دقیق در استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون جلسات مختلفی با اساتید دانشگاه و افراد مرتبط در زنجان برگزار شده است، افزود: چرایی و عدم ماندگاری مسافر در شهر زنجان در قالب این طرح بررسی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: کار مطالعاتی طرح جامع گردشگری استان زنجان با حضور اساتید دانشگاه زنجان به صورت قوی و با چشم‌انداز مطلوب در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: اساتید حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، تاریخی، اجتماعی از دو ماه گذشته کار مطالعاتی طرح جامع گردشگری استان زنجان را برعهده گرفته‌اند.

ارجمند با بیان اینکه در قالب این طرح جامع در زمینه معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان برای ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران زنجان اقداماتی انجام می شود، گفت: استان زنجان دارای ظرفیت‌های بیشماری است که باید معرفی شوند.

وی ادامه داد: این طرح جامع برای شهرستان‌های استان نیز در نظر گرفته شده و کار مطالعاتی آنها نیز انجام می‌شود.

این مسئول از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای ماندگاری گردشگر در قالب طرح جامع گردشگری استان خبرداد و گفت: برنامه‌های عملیاتی در این زمینه اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: در صورت بهبود شرایط و فروکش کردن تب بیماری کرونا، تابستان برنامه خوبی برای گردشگران خواهیم داشت.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر